Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری و انهدام باند 6 نفره سرقت داخل خودرو و کشف 30 فقره سرقت خبر داد و گفت: در این رابطه 4 سارق و 2 مالخر دستگیر شدند.

 

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: پرونده ای  به همراه یک متهم از کلانتری 145 ونک با شکایت یکی از شهروندان با موضوع سرقت گوشی از داخل خودرواش  به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خلاصه پرونده نشان از این داشت،  2 سارق با خودروی پیکان در خیابان سئول با شکستن شیشه خودروی شاکی،  گوشی ای را سرقت کرده اند و ماموران کلانتری در تحقیقات محلی از محل سرقت  شماره پلاک خودرو سارقان را شناسایی و با استعلام از سامانه پلیس،  مالک خودرو شناسایی کرده اند که پرونده برای ادامه تحقیقات پلیسی در اختیار این پایگاه قرار گرفت.  

این مقام انتظامی عنوان کرد : متهم در اظهارات اولیه خود منکر هرگونه سرقت بود ولیکن در تحقیقات فنی و پلیسی نهایتاً لب به اعتراف گشود و بیان داشت،  وی راننده خودرو پیکان بوده و همدستش به نام مسلم که از متهمان سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضائی است، سرقت را انجام داده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت : با هماهنگی های قضائی دستگیری متهم فراری در دستور کار قرار گرفت و در بررسی های پلیسی مخفیگاهش  در منطقه شمیران نو شناسایی شد.

او با اشاره به اینکه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی معترف شد، افزود: در بازرسی از آن مکان تعدادی اموال مسروقه شامل: ساک ورزشی، ادکلن ،عینک، دسته چک، کپسول آتش نشانی، تبلت، مودم، سیم کارت،3 عدد تیر اسلحه شکاری کشف و به همراه متهم به پایگاه سوم پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ دستخال ادامه داد:  متهمان در ادامه تحقیقات مقدماتی به 30 فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری دو تن از همدستانشان اعتراف و اظهار داشتند اموال مسروقه را به دو مالخز  به نام های سیامک و جمشید فروخته اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس اگاهی با اشاره به اینکه هر دو مالخر و سارقان سوم و چهارم پرونده در عملیات های مستقل دیگری شناسایی و دستگیر شدند، اضافه کرد: با دستگیری تمامی اعضای باند پرونده به دادسرا ارسال و متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت تهران حوادث پایگاه سوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اعلام چند فقره سرقت از مغازه در شهر یزد بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت.
 
ماموران کلانتری ۱۶ پس از شناسایی سارقان و هماهنگی با مقام قضایی خودروی متهمان در سیستم پلیس ثبت شد که در نهایت ساعتی بعد خودروی مذکور توسط پلیس آگاهی کاشان توقیف شد و متهمان دستگیر شدند. 
 در ابتدا ۴ سارق دستگیر شده منکر جرم خود شدند که پس از رو به رو شدن با ادله پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت مغازه در شهر یزد اعتراف کردند 
 همشهریان عزیز هرگونه موارد مشکوک را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای
  • ۶۰ فقره سرقت تجهیزات خودرو توسط یک سارق در کرج
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای قبل از اقدام به سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران