Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید الهویی، مربی تیم گل‌گهر سیرجان معتقد است که علت پیروز نشدن این تیم در چهار بازی اخیر به مشکلات درونی و بیرونی ارتباط دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید الهویی، مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا ضمن تسلیت درگذشت مهرداد میناوند و آرزوی سلامتی برای علی انصاریان اظهار داشت: با توجه به تحلیل و آنالیزمان از تیم سایپا و شناخت از ذهنیت ابراهیم صادقی، می‌دانیم آنها تیمی با بازیکنان جوان و کادر جوان هستند که فلسفه کارگری را دارند و این از گذشته در تیم ساپیا موجود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم سایپا از گذشته فلسفه‌اش کارگری بوده که ابراهیم صادقی این فلسفه را به سایپا بازگردانده است. آنها تولید می‌کنند و بازیکنان‌شان هم مانند یک کارگر در اختیار تیم‌شان هستند.

علیزاده: داور با چه استدلالی گل مرا مردود اعلام کرد؟/ روزهای خوب گل‌گهر از راه می‌رسدجریمه مربیان و بازیکنان گل‌گهر سیرجان به پیشنهاد قلعه‌نویی/ سهرابیان به کمیته انضباطی باشگاه احضار شد

مربی تیم فوتبال گل‌گهر تصریح کرد: فردا یک فوتبال فیزیکی و پربرخوردی را خواهیم داشت و سایپا از سال گذشته تیمی بوده که در انتقال سرعت داشته و خیلی زود می‌خواهد به فضاهای مدنظر خود برسد و برای این شکل بازی سایپا تمرین کردیم. بازیکنان ما از نظر ذهنی، بدنی و تاکتیکی آمادگی ذهنی را داشته باشند. امیدواریم حلقه گمشده‌ای که در بازی قبل مقابل تراکتور باعث شد نتیجه را از دست بدهیم، یعنی شجاعت را به تیم برگردانیم و بتوانیم با قلب‌های بزرگ بازی کنیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

الهویی درباره اینکه گل‌گهر چهار بازی متوالی پیروز نشده و علت این افت چه بوده است، گفت: علت‌های مختلفی وجود داشته که تمام اشتباهات تأثیرگذار داوری علیه ما بوده است. یک گل و یک پنالتی در هفته پیش، یک پنالتی در دو بازی گذشته و بازی‌های دیگر هم همینطور بوده است. از طرف برنامه ریزی لیگ باعث شد ما از مسابقات خارج شویم و این علت‌های بیرونی بود و علت‌های درونی هم داریم که قلعه‌نویی با درایتش این مشکل را پیدا کرده و برای حل مسئله اقدام کرده تا مشکل را برطرف کند. مسئله دیگر هم بازگرداندن شجاعت به تیم است که بازیکنان ما به خصوص در چهار هفته اخیر با اینکه عملکرد فنی خوبی داشتند، اما نتوانستیم سه امتیازها را کسب کنیم و حالا باید این شجاعت به آنها برگردد و بچه‌ها با قلب‌های بزرگ‌تر شجاعت را به تیم برگردانند تا این نقطه ضعف برطرف شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا تیم فوتبال گل گهر سیرجان سایپا تیم فوتبال گل گهر سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه گفت: ما از نتیجه خیلی خوشحالیم اما می‌دانیم که بازی برگشت در پیش است و با حریف قدرتمندی روبه‌رو هستیم که بازیکنان بزرگی دارد. ماموریت ما هنوز تمام نشده اما با این حال خوشحالم که بازیکنان ما، با این پیروزی باعث شادی هواداران شدند. من به عملکردی که بازیکنانم در بازی رفت ارائه کردند، افتخار می‌کنم.

سرمربی آرژانتینی افزود: جو لیگ قهرمانان آسیا با سایر تورنمنت‌ها متفاوت است اما ما بازیکنان خوبی داریم که در مسابقات لیگ قهرمانان راحت بازی می‌کنند. البته کاملا می‌دانیم که با وجود پیروزی 4-2 در بازی رفت، هنوز صعودمان قطعی نشده و بازی برگشت در ریاض باقی مانده است. همه باید برای بازی بعدی آماده شوند.

کرسپو که در دوره حضورش در الدحیل با نتیجه 7-0 مقابل الهلال شکست خورده بود، در واکنش به اینکه امشب آن شکست را جبران کرد، گفت: مهم‌ترین چیز در بازی فوتبال این است که تیم رقابتی باشد، چون در فوتبال باید برای ساختن یک شب بزرگ آماده باشید.

دیگر خبرها

  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏