Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@06:38:11 GMT

«بازی تاج و تخت» در لباسی تازه برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۶۸۱

«بازی تاج و تخت» در لباسی تازه برمی‌گردد

هنوز جزئیاتی درباره داستان این سریال انیمیشن مطرح نشده و هیچ فردی نیز به این پروژه نپیوسته است. کمپانی « HBO Max» به عنوان تهیه‌کننده این پروژه نیز در این‌باره اظهارنظری نکرده است. 

شبکه «HBO» هفته گذشته خبر داد که قصد دارد یک سریال جدید به عنوان پیش‌درآمدی بر وقایع سریال «بازی تاج و تخت» بر اساس رمان کوتاه «داستان دانک و تخم جانور» تولید کند که روایتگر اتفاقات ۹۰ سال پیش از «بازی تاج و تخت» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمپانی هم‌اکنون نیز مشغول آماده کردن سریال «خاندان اژدها» است که به وقایع ۳۰۰ سال پیش از سریال اصلی «بازی تاج و تخت» می‌پردازد.

سریال هشت‌فصلی «بازی تاج و تخت» بر اساس رمان‌های نوشته «جورج آر.آر. مارتین» با کسب جوایز فراوان به یکی از موفق‌ترین سریال‌های تمام دوره‌ها تبدیل شد. مجموعه رمان‌های نوشته «مارتین» بخش قابل توجهی از شهرت خود را به این سریال مدیون است که بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۹ از شبکه HBO پخش می‌شد. 

5858

کد خبر 1480801

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال بازی تاج و تخت سریال خارجی انیمیشن بازی تاج و تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «کلاس فشرد عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است. در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898772

دیگر خبرها

  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • واکنش متفاوت هنگامه قاضیانی به بازی سحر دولتشاهی
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد