Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@12:31:18 GMT

شناسایی ۳ شهید دزفولی دوران دفاع مقدس 

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۶۹۴

شناسایی ۳ شهید دزفولی دوران دفاع مقدس 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمجید موسوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول گفت: پیکر‌های مطهر شهید علی گلشن زاده، شهید ناصر علی بنگی و علیرضا روغنی ۳ شهید این شهرستان به تازگی شناسایی شده است.

او در ادامه بیان داشت: این ۳ شهید در عملیات والفجر مقدماتی در سال ۱۳۶۱ به فیض شهادت نائل شدند که به زودی در خصوص نحوه استقبال و آیین‌های تشییع و خاکسپاری این شهدا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر شهید کامبیز مرادی نسب نیز اخیرا از سوی گروه تفحص شناسایی و در گلزار بهشت علی دزفول به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/م
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشکگفت: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده است، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد.

وی افزود: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری در منطقه شدند.

سردار سرتیپ حسن زاده با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت و مردم فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی را به زودی جشن خواهیم گرفت، ادامه داد: مقدمه پیروزی نهایی فلسطین با عملیات طوفان الاقصی به دست رزمندگان و مجاهدان فلسطینی و پاسخ کوبنده سپاه مقتدر اسلام فراهم شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران اضافه کرد: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی پاسخ کوبنده از پاسداران انقلاب دریافت کرد و طعم ضربه مهلک رزمندگان اسلام را چشید.

وی می‌گوید: پیام این اجتماع بزرگ که با حضور رزمندگان، پیشکسوتان، جوانان و خانواده شهدا برگزار شد، استمرار حضور در میدان برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و فرمانده مقتدر و شجاع کل قوا پیش از این به سران جنایتکار صهیونیستی اخطار داده بود که اگر غلطی از آنها سر بزند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

سردار سرتیپ حسن زاده گفت: جنایتکاران کودک کش صهیونیستی طعم ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه اسلام را در پاسخ به جنایت حمله به کنسولگری ایران در سوریه چشیدند.

ناتوانی لایه‌های متراکم دفاعی دشمن برای جلوگیری از پاسخ سخت سپاه


وی افزود: دشمن صهیونیستی و حامیان آن تصور می‌کردند با ایجاد لایه‌های متراکم دفاعی و پدافند هوایی می‌توانند جلوی موشک‌های جمهوری اسلامی گیرند ولی گنبد آهنین توان ایستادگی در مقابل اراده خدا و توان رزمندگان اسلام نداشت.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران ادامه داد: رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان آرمان آزادی قدس و نابودی تمام عیار رژیم صهیونیستی را در سر دارند.

سردار سرتیپ حسن حسن زاده ملت ایران را ملت امام حسین (ع) دانست و اضافه کرد: ملتی که از شهادت هراس ندارد شکست ناپذیر بوده و جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.

وی با اشاره به ارتباط دوکوهه و بیت المقدس گفت: فرمانده شجاع جاوید نشان حاج احمد متوسلیان به عنوان نخستین شهید راه قدس یکی از مولفه‌های ارتباط میان این ۲ مکان مقدس است.

عملیات «الی بیت المقدس» به دوران دفاع مقدس محدود نبود

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران می‌گوید: طراحان عملیات الی بیت المقدس در دوران دفاع مقدس از همان ایام علاوه بر آزادی خرمشهر به فکر آزادی بیت المقدس بود.

سردار سرتیپ حسن حسن زاده گفت: عملیات «الی بیت المقدس» مراحل مختلف و متنوعی دارد که مراحل آن محدود به دوران دفاع مقدس نبود و حضور در عراق و سوریه و آزادسازی بصره، بوکمال و حلب استمرار این عملیات بود.

وی افزود: شواهد نشان می‌دهد که روز به روز به آخرین مرحله عملیات «الی بیت المقدس» که همان آزادسازی بیت المقدس و شکست تمام عیار رژیم صهیونیستی، پیروزی عزتمندانه مردم مظلوم فلسطین و غزه است، نزدیک می‌شویم.

دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است

سردار حسن زاده با بیان اینکه دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است، اضافه کرد: نسل دیروز، امروز و فردای مقاومت در این اجتماع بزرگ گرد آمده اند تا نشان دهند همچنان پای این انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه پادگان دوکوهه آسمانی درخشان از ایثارگری و معنویت است، ادامه داد: این پادگان یادگار حاج احمد متوسلیان آن فرمانده ماندگار دوران دفاع مقدس و لشکر حضرت محمد رسول الله (ص) است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران یادآور شد: شهدا به ما یاد دادند که تمام افعال ما تنها برای خدا باشد و این رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

پادگان دوکوهه در فاصله ۴ کیلومتری شهر اندیمشک در استان خوزستان محل معراج رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

این پادگان در تمام سال به ویژه ایام نوروز میزبان کاروان‌های راهیان نور است.

دیگر خبرها

  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس