Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی در آئین افتتاح گازرسانی به چهار روستای بخش کن گفت: امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر نخستین پروژه این ایام با گازرسانی به دهستان سولوقون که شامل ۱۳ دهستان می شود و طرح آن از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است، نهایتا با گازرسانی به ۴ روستای امامزاده داوود (ع)، کیگا، رندان و طالون امروز به پایان رسید و مجموعا ۶۰۰ خانوار دیگر از نعمت گاز بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در کمتر از چهار ماه از انتهای خط لوله روستای سنگان به سمت این چهار روستا انجام شد. آنچه که در این پروژه ظرف سه ماه انجام شد برابر وعده قبلی در موعد وعده داده شده به شهروندان، محقق شد.

فرماندار تهران تاکید کرد: با گازرسانی به این چهار روستا به جز تنها دو روستای همسین و هاجر آباد، تمامی روستاهای شهر تهران از نعمت گاز برخوردار شدند و این دو روستا نیز تا پایان امسال گازرسانی خواهند شد.

وی تاکید کرد: گازرسانی بخش کن با توجه به ارتقاع ۲۵۰۰ متری از پیچیدگی های بسیاری برخوردار بود که خوشبختانه با همت مسئولان اجرایی شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد

ابوالفضل قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های شدید روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب در سطح سه روستای راوه، رباط‌ترک و کهک شد که با تلاش مجموعه شهرستان این آبگرفتگی‌ها تا شب گذشته برطرف شد و شاهد هیچ‌گونه خسارت به منازل و تأسیسات زیرساختی نبودیم.

وی با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه‌های شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث و اقدام فوری، افزود: در حال حاضر تمامی راه‌ها و معابر روستایی شهرستان دلیجان باز بوده و تردد بدون هیچ مشکلی در آنها جریان دارد. بررسی شرایط روستاها و محورهای روستایی از طریق بخشدار مرکزی دلیجان و دهیاری‌ها نیز در حال پیگیری بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دلیجان گفت: بارش‌های روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب جاری شدن روان‌آب در سه روستای دلیجان شد که بدون وارد شدن هیچ آسیبی به این روستاها برطرف شد.

کد خبر 6087638

دیگر خبرها

  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • بارش شدید باران و جاری شدن سیل در روستاهای نهوج و ظفرقند
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد