Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@09:05:25 GMT

درخواست مهم خانواده میناوند از هواداران

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۸۰۰

درخواست مهم خانواده میناوند از هواداران

خانواده مرحوم مهرداد میناوند از همه دوستداران وی خواست در مراسم تشییع این ستاره سابق فوتبال ایران حاضر نشوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته فوتبال ایران در سوگ از دست دادن یکی از بازیکنان نسل طلایی معروف به «تیم ۹۸» نشست و مهرداد میناوند پس از مدتی مقابله با ویروس کووید ۱۹، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال امروز انجام می شود و پیکر میناوند در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده خواهد شد. در آستانه این مراسم، خانواده میناوند از همه طرفداران و دوستداران وی درخواست کرده اند که در خاکسپاری شرکت نکنند تا هم این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود و هم اینکه خانواده بتوانند وداعی آسوده تر با عزیز از دست رفته خود داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرداد میناوند پرسپولیس لیگ برتر مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند

احمد صفرزاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: چند گونه از جانوران شامل سارگپه، کاکایی، باکلان و آهو که به طرق مختلف مصدوم و آسیب دیده بودند، توسط دوستداران حیات وحش طی ماه جاری تحویل اداره محیط زیست شدند.

وی در ادامه افزود: با همکاری و کمک دامپزشکی شهرستان معاینات لازم و تیمار بر روی این حیوانات انجام گرفت و پس از چند روز مراقبت و اطمینان از سلامتی و بهبودی کامل با نظارت کارشناسان در زیستگاه‌های طبیعی رهاسازی و به دامان طبیعت بازگشتند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم گفت: با قدرانی از دوستداران و حامیانی که حیات وحش زخمی و ناتوان را به محیط زیست تحویل می‌دهند، از مردم خواست از گرفتن حیوانات سالم و یا نوزادان حیات وحش خودداری نموده و در صورت مشاهده هر گونه حیات وحش مصدوم یا بیمار مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6080681

دیگر خبرها

  • درخواست حق اولاد برای خانم های شاغل
  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد