Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی ظهر پنج شنبه با حضور در شهرداری آبسرد و در دیدار با پرسنل این شهرداری اظهار داشت: بر سختی کار و مشکلات موجود در شهرداری‌ها واقف هستیم و با توجه به جریانات رخ داده و شرایط کنونی باید بیش از پیش تلاش کرده و نباید خود را ببازید.

چراغعلی افزود: اعضای شورای اسلامی باید دست به دست هم دهند تا پیوستگی بیشتر شده و دستگاه‌های نظارتی نیز کار خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سایه دستگاه‌های نظارتی بر همه سازمان‌ها و ارگان‌ها وجود دارد گفت: نباید از خانواده پرسنلی که در بازداشت موقت هستند غافل شد و سرپرست باید جویای احوال خانواده‌های این افراد باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه شهادت دانشمند هسته‌ای در این شهر افتخاری بود که نصیب شهر آبسرد شد عنوان داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر، انشاالله بتوانیم دست به دست هم دهیم و در این دهه برنامه‌های ویژه‌ای برگزار کنیم.

چراغعلی گفت: با توجه به موضوعاتی که در روزهای اخیر در شهرداری آبسرد رخ داد، با هماهنگی فرماندار و حسب دستور استاندار تهران در این شهر حضور پیدا کردیم و بر همین اساس در طی بازدید از واحدها و دیدار با پرسنل بر این موضوع تاکید شد که روند خدمات رسانی به مردم فهیم این شهر نباید متوقف شود و همچنین امیدوار هستیم دستگاه قضائی در تعیین تکلیف نهایی این پرونده سرعت بخشیده تا مطالبات مردم در ایام پایانی سال محقق شود.

کد خبر 5133181

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا چراغعلی استانداری تهران شهرداری آبسرد ویروس کرونا دهه فجر گرگان آمار کرونا شیراز بوشهر شهرستان کرج کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا اردبیل مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت _ امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدارها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

وی با تصریح بر انسداد کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان، افزود: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع بدهند تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیز کنند و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

کد خبر 747573

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد