Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@16:01:33 GMT

ادعا‌های بی‌اساس نتانیاهو علیه ایران

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۸۸۲

صراط: بنیامین نتانیاهو مدعی شد: سیاست رسمی رژیم ایران، که هر روز آن را اعلام می‌کند، این است که هدف قتل عام شش میلیون یهودی دیگر و نابودی اسرائیل است.

به گزارش ایلنا، وی در ادامه گفت: من به عنوان نخست وزیر اسرائیل قسم می‌خورم که ما هرگز گذشته غم انگیز را فراموش نخواهیم کرد و هرگز در مقابل کسانی که خواهان نابودی ما هستند، ناتوان و بی قدرت نیستیم و این یک شعار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اسرائیل ایران نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعای ما در این «شب‌های قدر» نابودی رژیم صهیونیستی است

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: امروز اسرائیل مرکز فساد در عالم است که باید از سر راه برداشته شود.

حجت الاسلام‌والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه شهرستان قدس گفت:شعار همیشگی ما شعار مرگ بر اسرائیل است که با افتخار آن را بیان می کنیم و دعای ما در این شب های قدر و ماه مبارک رمضان نابودی اسرائیل خواهد بود.

وی افزود: امروز شاهد هستیم مردم کشورهایی که سران آن‌ها وابسته به آمریکا و اسرائیل هستند چگونه از خواب غفلت بیدار شده و این بیداری در حال تسری به سایر کشورها است. ببینید مردم کشور اردن که سران آن وابسته به غرب هستند، چطور تظاهرات می‌کنند.

حجت الاسلام‌والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به در پیش بودن روز جمهوری اسلامی ایران تشریح کرد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران با دست خالی، بدون امکانات و رسانه رعب را در دل دشمنان انداختند که امروز نیز نتیجه آن را می بینیم. امروز دشمنان ما نمی‌توانند از پس مبارزان جبهه مقاومت در یمن‌، لبنان‌، عراق و سوریه بر آیند و هر روز از این مبارزان سیلی می‌خورند. البته صهیونیست ها افراد حیوان صفتی هستند که با کشتار زنان و کودکان اهداف خود را دنبال می کنند که انشاءالله همین وحشی گری ها باعث نابودی آن‌ها خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی استمرار حیات طیبه جمهوری اسلامی را معجزه دانست و تصریح کرد: دشمنان ما از ابتدای انقلاب اسلامی تحریم های ظالمانه اعمال کردند، جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند، شخصیت‌هایمان را ترور کردند، جوان‌هایی مثل زین‌الدین، همت، باکری و... را در میدان نبرد به شهادت رساندند و دشمنی‌های بسیاری انجام دادند اما این معجزه است که ملت ایران محکم و با قدرت هر چه بیشتر در مقابل تمام زورگویان عالم ایستاده و در این مسیر سر افراز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعای ما در این «شب‌های قدر» نابودی رژیم صهیونیستی است
  • حمله تند ژنرال «دان حالوتس» رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل به نتانیاهو : اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نکند با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد ؛ نتانیاهو باید خودش را از بالاترین برج به پایین بیندازد؛ او ما را به نابودی می‌بَرد (فیلم)
  • تداوم محاصره بیمارستان شفا به دست اشغالگران
  • آحارونوت: آمریکا اعتماد خود به توانایی نتانیاهو در مدیریت جنگ در رفح را از دست داده است
  • کاهش مقبولیت نتانیاهو نزد صهیونیست‌ها
  • ۱۰ دستاورد راهبردی حماس به اعتراف عضو لیکود
  • تلاش اسرائیل برای نابودی آنروا، توهم است
  • سخنگوی آنروا: تلاش اسرائیل برای نابودی آنروا، توهم است
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس
  • نماینده روسیه: هدف اسرائیل نابودی نوار غزه است