Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم حمایت کننده Bloodhound که در حال طراحی یک اتومبیل برای غلبه بر رکورد سرعت یک خودرو روی زمین طراحی شده، به دنبال یک اسپانسر جدید است. مالک فعلی ایان وارست، در دسامبر ۲۰۱۸ این پروژه را از نابودی مالی نجات داد. در بیانیه مطبوعاتی تیم Bloodhound توضیح داد که بیماری همه گیر کرونا، همراه با اقتصاد آشفته انگلیس، به شدت به تلاش برای جمع‌آوری کمک مالی تاثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وارهستر پروژه را با بودجه کافی برای اتمام برخی از تست‌های آزمایشی در آفریقای جنوبی به عهده گرفت. تیم امیدوار بود که این نقطه عطف، همراه با انبوهی از پوشش رسانه‌ای باعث افزایش علاقه و در نهایت جذب بودجه جدید شود، اما این اتفاق هرگز نیفتاد و آن‌ها نتوانستند سرمایه گزاری برای پروژه خود پیدا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت Bloodhound رکورد سرعت در جهان تیم Bloodhound

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، گفت: ۱۳ پروژه با اعتبارات ملی در استان اردبیل سال جاری در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفته است. - اخبار استانها -

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: در آخرین روز سال و به دنبال پیگیری استاندار اردبیل و مساعدت سازمان برنامه و بودجه 800 میلیارد تومان اعتبار به صورت ملی و استانی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ این اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور اجرایی و عملیاتی می‌شود تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری 13 پروژه پیشران استان با تامین اعتبارات ملی باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: برای راه آهن اردبیل – میانه 210 میلیارد تومان و تونل دوم حیران 49 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته تا امسال شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه های مهم و حیاتی استان اردبیل باشیم.

شایقی گفت: برای توسعه بزرگراه‌های استان اعم از باند دوم مشگین شهر – سربند، اردبیل – مشگین شهر، سه راهی صحرا – رضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار و محور کلور – درام 160 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا در سال جدید شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح های بزرگراهی استان باشیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی روستایی و بیان کرد: برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی در سطح استان 15 میلیارد تومان و طرح آبرسانی به اردبیل نیز 21 میلیارد تومان اعتبار تزریق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • نقش پروژه‌های شهری سبز بر بهبود سلامت شهروندان
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است