Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید روح اله حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز درباره آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس را تا امروز نهم بهمن ماه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۵۸۸ هزار و ۱۸ مورد تست تشخیصی به روش مولکولی در آزمایشگاه‌های استان انجام شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۱۶۷ هزار و ۲۳۳ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است؛ همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون، ۱۷ هزار و ۲۹۳ مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد هزار و ۳۵۸ بیمار مثبت نیز به این روش شناسایی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون، ۱۶۸ هزار و ۵۹۱ نفر بیمار مبتلا به کووید۱۹ در استان فارس شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: هم اکنون ۵۳۰ بیمار مثبت و یا مشکوک دارای علایم کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۰۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ به علت وخامت وضعیت جسمی در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری کووید 19 مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس

بهرنگ قربانی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: دفترچه‌های سپرده‌گذاران اتباع خارجی استان فارس به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس جهت توزیع قرار گرفت.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس افزود: دفترچه‌های فوق دارای مهلت ۶ ماهه است که پس از بررسی وضعیت فرد، قابل تمدید است.

وی به ضریب امنیتی دفترچه‌ها اشاره کرد و گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • نمره مثبت در پیشگیری از بیماری‌ها و منفی در ارتقای سلامت