Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نشست ملاقات حضوری ارکان اعتباری بانک ملی ایران با فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و کارآفرینان در راستای رفع موانع تولید و تسهیل در دریافت تسهیلات از این بانک امروز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این نشست صمیمی که با حضور دکتر سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی، محمدرضا محمودپناه رئیس اداره کل اعتبارات، عباس پیروزی رئیس اداره کل بررسی طرح ها، هادی نیک قلب رئیس اداره کل ارزیابی و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران و‌ معاونان ادارات پیگیری و بانک قرض‌الحسنه برگزارشد، مشکلات و موانع بانکی در راه ایجاد، توسعه و فعالسازی واحدهای اقتصادی بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست به تولیدکنندگان در امور صنعتی، معدنی، خدماتی، بهداشت و درمان و بازرگانی مشاوره ها و راهکارهای لازم برای توسعه فعالیت شان پیشنهاد شد.
دکتر سید فرید موسوی در جریان این نشست خطاب به تولیدکنندگان با اشاره به این که «همه باید به چرخش چرخ اقتصاد کمک کنیم»، اظهار کرد: روزانه از منابعی که در اختیار بانک است، به طرح های خرد و کلان و نیازهای روزمره عمومی تخصیص می یابد و از این طریق به حل مشکلات مردم و کشور کمک می شود.
وی با بیان اینکه بانک ملی ایران نهایت توان خود را برای تزریق منابع مالی به بخش تولید از طریق ارائه تسهیلات به کار گرفته است تا شاهد رونق هرچه بیشتر صنایع در کشور باشیم، اظهار کرد: تلاش داریم تا با ارائه خدمات شایسته یار صدیقی برای بخش تولید کشور باشیم.
عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک ملی ایران اقتضای سال جهش تولید را افزایش حمایت‌های همه‌جانبه از واحدهای تولیدی برشمرد و گفت: ما بنا داریم در سال جهش تولید توان پرداخت تسهیلات و پشتیبانی مالی از كارآفرینان و صنعتگران را افزایش دهیم.
متقاضیان می توانند به منظور هماهنگی برای دریافت وقت جلسه حضوری در روزهای چهارشنبه با شماره تلفن 60992015-021 تماس حاصل نمایند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است

نماینده ویژه وزارت خارجه در اصفهان گفت: اصفهان برای دنیا قصه ناگفته زیادی دارد و این استان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است به شکلی که حتی برخی از زیرساخت‌های تولید اصفهان حتی در تهران هم وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مصطفی دولت‌یار در نشست خبری اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا اظهار داشت: این اجلاس یک رویداد ملی است و به طور معمول در پایتخت‌های کشورها برگزار می‌شود؛ در این راستا و به منظور شناساندن هر چه بیشتر ظرفیت‌های استان اصفهان با مسئولان مربوطه رایزنی و موافقت آنها را برای گزاری اجلاس کسب کردیم و توانستیم که تعامل لازم برای برگزاری اجلاس در اصفهان به وجود آوریم. 

وی با بیان اینکه اصفهان برای دنیا قصه ناگفته زیادی دارد، افزود: اصفهان ظرفیت‌های ناشناخته زیادی دارد به شکلی که حتی برخی از زیرساخت‌های تولید اصفهان حتی در تهران هم وجود ندارد، اما متأسفانه از این ظرفیت و زیرساخت‌ها کمتر استفاده می‌شود. 

نماینده ویژه وزارت خارجه در اصفهان یادآور شد: اصفهان از نظر تاریخی یک شهر جهانی بوده و هست و باید تلاش کنیم که این ظرفیت‌های جهانی را از حالت بالقوه به حالت بالفعل دربیاوریم و به دنیا بشناسانیم و با این دیدگاه تلاش کردیم که این اجلاس را در اصفهان برگزار کنیم. 

وی در ادامه به توانمندی‌های مدیریتی موجود در سطح استان اشاره کرده و گفت: اصفهان در همه حوزه‌ها از جمله هنری، علمی، کشاورزی ، هنری، دانشگاهی و غیره حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ما بر آن هستیم تا ظرفیت‌های مدیریتی این حوزه‌ها را تقویت کنیم تا بتوانیم از نعمت‌های خدادادی موجود در استان بهتر استفاده کنیم. 

دولت‌یار در ادامه به خدمات وزارت خارجه به فعالان اقتصادی اشاره کرده و گفت: وزارت امور خارجه می‌تواند خدمات گسترده‌ای در اختیار فعالان اقتصادی قرار دهد و در برگزاری این اجلاس نیز تلاش‌های قابل تحسینی انجام شد و امید می‌رود که در آینده نیز این قعالیت‌ها ادامه داشته باشد. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به وظایف نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان اشاره کرده و گفت: نمایندگی وزارت خارجه در استان وظایفی بر عهده دارد که  کمک‌ به فعالان اقتصادی، هنری علمی و حوزه‌های مختلف، معرفی  اصفهان و ظرفیت‌های آن در سطح جهانی از جمله مهم‌ترین آنهاست. 

وی مقابله با فضای ملتهب رسانه‌ای را بزرگترین دستاورد اجلاس ACD، دانسته و گفت: متأسفانه علیه اصفهان فضای ملتهب رسانه‌ای شکل گرفته و برگزاری این اجلاس می‌تواند هجمه‌های وارده را خنثی کند و به صاحبان مناصب اقتصادی و تجاری که در اصفهان حضور پیدا می‌کنند نشان دهد که اصفهان شهری توسعه‌یافته با  ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری، دانشگاهی و غیره است. 

مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان افزود: علاوه بر این برگزاری اجلاس می‌تواند برای جذب سرمایه‌گذاری از طریق افراد حاضر در این رویداد را فراهم کند و باید بتوانیم در دو سه روز حضور میهمانان در اصفهان در نشست‌هایی که می‌تواند فرصتی برای آشنایی و پیوند در زمینه اقتصادی و تجاری باشد، استفاده کنیم. 

وی، دستاورد سوم را آشنایی با همتایان و شبکه‌سازی اقتصادی برشمرد و گفت: شناسایی رو در رو می‌تواند زمینه‌ساز شبکه‌سازی و فعالیت‌های اقتصادی باشد.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات