Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@17:22:39 GMT

فرود اضطراری پرواز تهران- خوی در تبریز

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۹۴۵

فرود اضطراری پرواز تهران- خوی در تبریز

محمدعلی نائل قراملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پرواز تهران- خوی راس ساعت 13:10 در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به زمین نشسته است.

وی افزود:  دلیل این تغییر مقصد از خوی به تبریز نداشتن دید کافی خلبان برای فرود و پایین بود سطح ابرها در آسمان خوی بود.

نائل قراملکی این پرواز را  با شماره 3305 مربوط به شرکت هواپیمایی ایران ایر اعلام و اظهار داشت: این پرواز قرار بود نزدیک به 35 مسافر خود را از تهران به شهرستان خوی در استان آذربایجان‌غربی انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه این پرواز باطل و مسافران آن در تبریز فرود نهایی را انجام داده اند تا با کمترین بعد مسافت یعنی 150 کیلومتر را تا مقصد خود به صورت زمینی طی کنند.

این مقام ارشد در حوزه حمل و نقل هوایی دلیل انتخاب فرودگاه بین المللی تبریز را به عنوان مقصد نهایی مربوط به حیطه اختیارات شرکت هواپیمایی عنوان و اظهار داشت: شرکت هواپیمایی مربوطه براساس معیارها و ضوابط خود تصمیم بر فرود هواپیمایی مسافربریش در تبریز گرفته است.

گزارش فارس حاکی است، فرودگاه خوی یکی از فرودگاههای اغماری استان آذربایجان غربی می باشد که در 15 کیلومتری این شهرستان واقعه شده و در هفته شاهد تیکاف 2 پرواز در مسیر تهران و خوی است.

 

انتهای پیام/ 60014
 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز آذربایجان غربی تهران فرود اضطراری مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی فرودگاه شهید مدنی تبریز خوی خبرگزاری فارس فارس تبریز فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.    به گزارش ایسنا، رضا کارگر اعلام کرد: تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.   همچنین  جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در فرودگاه‌ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی‌شده هستند.   وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.   به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد و امام خمینی تهران با تعلیق مواجه شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری