Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز ۲۸ بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند که از این تعداد۵ نفر مربوط به آبادان، ۳ نفر از خرمشهر و ۲۰ نفر مربوط به شادگان هستند.

او افزود:از این ۲۸ مورد مثبت جدید ۲۷ نفر به صورت سرپایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: دیروز نیز ۹ نفر بستری و ۴ نفر نیز بهبود و از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان ترخیص شده اند.

سلمان زاده با بیان اینکه خوشبختانه مورد فوتی نداشته ایم گفت: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان ۲۸ نفر است.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری واگیردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز چهارشنبه وارد استان خوزستان شد.

هدف از سفر شالبافیان، شرکت در ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت ایران با محوریت خوزستان است.

نقش جوامع محلی در گردشگری مقاومت، صنعت نفت و هویت فرهنگی و همچنین نقش اقوام خوزستان در دفاع ملی و حفاظت از سنت و فرهنگی بومی، بخشی از موضوعات این نشست است.

شالبافیان در شهرهای آبادان و خرمشهر نیز حضور خواهد یافت و فعالان گردشگری خواستار توجه وی به مطالبات خود هستند.

تفویض اختیار صدور مجوز سمن به سازمان منطقه آزاد اروند، بهبود وضعیت ادارات میراث شهرهای آبادان و خرمشهر، پیگیری حذف پلکانی عوارض خروج از کشور در اروند، اجرای طرح جامع گردشگری اروند و تشکیل دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت ایران در منطقه آزاد اروند بخشی از مطالبات فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر است.

کد خبر 6087449

دیگر خبرها

  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر