Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی و دبیر هیات امنای ستاد دیه استان گفت: در طی اجرای طرح “نذر هشتم” به یاد و نام امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) طی فراخوان ایرانیان برای مشارکت این طرح هشت زندانی جرایم غیر عمد در استان از زندان آزاد شدند.

حسن محمدیاری در این خصوص اظهار کرد: طی فراخوان ایرانیان برای مشارکت در اجرای طرح “نذر هشتم” به یاد و نام امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با بدهی دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از بدهی این زندانیان با کمک ۱۵۰ میلیون تومانی ویژه ستاد دیه و ارائه تسهیلات با ۲۰۰ میلیون تومانی و بخش اعظم این بدهی با پذیرش اعسار از سوی مرجع قضایی تامین شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۳۷۴ زندانی غیر عمد با مبلغ بدهی ۱۷۰ میلیارد تومان در زندان هستند که با تامین ۱۳ میلیارد تومان این تعداد از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده برمی‌گردند. 

به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، محمدیاری خاطرنشان کرد: از این تعداد پنج نفر از زندان تبریز و سه نفر از زندان‌های استان آزاد شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آذربایجان شرقی غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی روز پنجشنبه ۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه شب‌های قدر، ۲۰۰ زندانی بدهکار و نیازمند گلستانی با بخشش شاکیان و کمک یک خیر گنبدی آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: بدهی این زندانیان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که به حرمت ماه مبارک رمضان، نیمی از این بدهی از سوی شاکیان بخشیده شد.

وی ادامه داد: ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از مابقی این بدهی این زندانیان توسط خیر گنبدی پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، موجب آزادی ٢٣٦ زندانی شد
  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند