Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:36:49 GMT

علی دایی و علی کریمی هم گریه شدند (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۰۰۱

علی دایی و علی کریمی هم گریه شدند (عکس)

درگذشت مهرداد میناوند باعث نزدیکی بیشتر دو چهره محبوب و دوست داشتنی فوتبال ایران شد که کمتر آنها را در یک قاب دیده بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال ایران در شوکی باورنکردنی به جامعه ورزش و فوتبال، به دلیل بیماری کرونا درگذشت و مراسم خاکسپاری او با حضور چهره‌های سرشناس در بهشت زهرا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از فریم‌های جالب در بهشت زهرا و در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند مربوط به حضور دو چهره مطرح در آن بود. علی دایی- علی کریمی؛ دو بازیکن سرشناس و محبوب سابق که بعد از فوتبال نیز دوران محبوبیت را طی کرده‌اند و البته با اختلاف نظرهایی با یکدیگر در این مسیر مواجه بوده‌اند. هرچند در برنامه مربوط به فینال لیگ قهرمانان آسیا که در آنتن پخش شد علی کریمی در زمان یاد کردن از علی دایی با لفظ احترام آمیز حاج علی از این اسطوره یاد کرده بود  اما این دو چهره امروز در کنار یکدیگر و در بهشت زهرا در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند در کنار یکدیگر یک قاب خاطره انگیز دیگر را ثبت کردند. قابی که اهالی فوتبال امیدوارند در همه جا از این دو مشاهده کنند و مطمئنا حضور و رابطه صمیمانه‌ این دو با یکدیگر می‌تواند زمینه ساز اتفاقات روشن‌تری برای فوتبال ما شود. 

 

مهرداد میناوند در عین ناباوری و در شوک بزرگی به جامعه فوتبال درگذشت اما فوت این چهره دوست داشتنی هم سبب خیر و اتفاق روشنی شد و علی دایی و علی کریمی را اهالی فوتبال در کنار یکدیگر مشاهده کردند.

 

 

 

 

 

علی دایی علی کریمی مهرداد میناوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی دایی علی کریمی مهرداد میناوند مهرداد میناوند علی کریمی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس

ظهر پنجشنبه علی دایی در دفتر کار شخصی خود پذیرای یک خانواده هوادار پرسپولیس بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فاطمه غلامی، هوادار ۲۷ ساله فوتبال و پرسپولیس که از یک معلولیت مادرزادی خاص در ستون فقرات رنج می‌برد و پیش از این نیز در تمرین تیم مورد علاقه‌اش حضور یافته بود، ظهر دیروز همراه پدر و مادرش به دفتر کار علی دایی رفت و مورد استقبال گرم شهریار فوتبال ایران قرار گرفت.

در این ملاقات صمیمی، این هوادار با هیجانی خاص از آرزوی خود که دیدار مستقیم با علی دایی بود صحبت کرد و با توضیحاتی که داد، چهره جهانی فوتبال ایران را در جریان مسائل خود گذاشت.

علی دایی که کارهای خیریه و دیدار با اقشار مردم را همیشه در برنامه‌هایش دارد، از وی خواست آن‌چه که احساس می‌کند می‌تواند به بهبود شرایط جسمانی‌اش کمک کند را به زبان بیاورد تا بتواند در جهت انجام‌شان تلاش کند.

دایی با حوصله و تمرکز زیاد، همه توضیحات این خانم غلامی و خانواده اش را شنید و نکاتی یادداشت کرد تا بتواند با متخصص صحبت کند.

پیش از این دیدار، فاطمه غلامی با مساعدت افشین پیروانی در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود که مورد استقبال یحیی گل‌محمدی و بازیکنان این تیم قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • آلوز صدر جدول پاسورها را برای جلالی آب و جارو کند!
  • ربات‌ها تا سال 2030 با یکدیگر فوتبال بازی می‌کنند
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • (عکس) دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر