Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شجاعی صبح امروز در نشست با فرمانداران خراسان شمالی که با محوریت بررسی مسائل شهرستان‌ها در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و منابع انسانی در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: معاونت‌های استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در ایام دهه فجر برای ارائه اقدامات انجام شده که در واقع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در رسانه‌های مختلف حضور یابند که این اطلاع رسانی خود سبب نشاط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در مردم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر مصوبه شورای تأمین استان مدیران صنعتی به عنوان مدیرعامل در شهرستان‌ها باید اسکان داشته باشند و در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

شجاعی با اشاره به اهمیت تفاهم نامه‌های امضایی با مسئولان کشوری گفت: فرمانداران موظف به پیگیری تفاهم نامه‌ها در حوزه خدمت خود هستند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بر ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش مشارکت در انتخابات آینده تاکید کرد و بیان داشت: مشارکت به معنای اقتدار و قدرت است و به هیچ دلیلی مشارکت در شهرستان‌ها نباید پایین بیاید و با بررسی آسیب‌ها همچون انتخابات گذشته در میزان مشارکت جز استان‌های برتر باشیم.

وی با اشاره به اقدامات مستمر مدیران برای پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: کرونا موجب بروز آسیب‌های اجتماعی شده است و باید در حوزه اجتماعی، مباحث روانشناسی و روانشناختی در شهرستان‌ها فعال شود.

ارائه برنامه زمان بندی قطعی برق به صنایع بزرگ و کوچک استان، افزایش خدمات غیر حضوری در ادارات، افزایش نظارت‌ها در دفاتر خدمات الکترونیک، جلوگیری از فعالیت‌های تخریبی، توهین، تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن آبروی افراد در فضای مجازی، توجه به تأمین کالاهای اساسی برای استان، برخورد قاطع با چند نرخی بودن اجناس در شهرستان‌ها و ساماندهی پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ٨٠ درصد از تأکیدات دیگر استاندار خراسان شمالی در این نشست بود.

کد خبر 5133203

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدعلی شجاعی استانداری خراسان شمالی فرمانداری ویروس کرونا دهه فجر گرگان آمار کرونا شیراز بوشهر شهرستان کرج کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا اردبیل مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف شهرستان ها خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد

 در جلسه شورای اداری شهرستان نیکشهر با حضور رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ، فرمانداران و بخشداران شهرستان های نیکشهر و قصرقند *"مصطفی سابکزئی بعنوان دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر در امر مردمی سازی دولت"* منصوب و معرفی شد.

همچنین با ابلاغ دستیار استاندار سیستان و بلوچستان، مصطفی سابکزئی بعنوان راهبر دستیار فرمانداران حوزه چابهار معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد