Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:47:50 GMT

پاپ به دیدار آیت الله سیستانی می رود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۰۲۷

پاپ به دیدار آیت الله سیستانی می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس پرس، «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک های جهان قرار است در سفری که در ماه میلادی مارس به عراق خواهد داشت؛ با آیت الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر تشیع، دیداری داشته باشد.

این دیدار به طور خصوصی و در شهر مقدس نجف برگزار خواهد شد و قرار است طی آن، دو چهره برجسته جهان اسلام و مسیحیت درباره چارچوبی که به محکومیت خشونت علیه جان بشریت منجر می شود؛ بحث و تبادل نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر از سوی «لوئیس ساکو» (Louis Sako) اسقف اعظم کلیسای کاتولیک کلدانی عراق اعلام شد و سفر پاپ که شامل شهرهای بغداد و موصل هم می شود؛ برای بازه زمانی ۵ تا ۸ مارس (۱۵ تا ۱۸ اسفند) تدارک دیده شده است.

پیشتر قرار بود این سفر اوایل سال میلادی ۲۰۲۰ انجام شود حال آنکه با اعلام شخص پاپ به تاخیر افتاد.

کد خبر 5133190 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق پاپ فرانسیس آیت الله سیستانی ایالات متحده امریکا عراق جو بایدن رژیم صهیونیستی روسیه عربستان سعودی سوریه ایران برجام داعش حشد شعبی فلسطین آنتونی بلینکن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی درگذشت

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق