Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:23:51 GMT

همسایه‌ها سارق آپاچی را حین سرقت به دام انداختند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۰۲۸

همسایه‌ها سارق آپاچی را حین سرقت به دام انداختند

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی از دستگیری دو سارق موتورسیکلت خبر داد و گفت: یکی از سارقان حین سرقت "آپاچی" در پارکینگ یک خانه به دام افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ چندی قبل مردی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 از دستگیری سارق موتورسیکلتش خبر داد که اکیپی از مأموران کلانتری 121 سلیمانیه به محل اعلام خبر در خیابان پاسدار گمنام اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران با حضور در محل مطلع شدند که شاکی پرونده حدود ساعت 23 متوجه حضور فردی ناشناس که قصد بازکردن قفل موتور سیکلت آپاچی‌اش را در پارکینگ ساختمان داشته، شده و به کمک همسایه‌ها و با درگیری با سارق، موفق به دستگیری متهم به نام رامین 30 ساله شده است.

مأموران کلانتری سلیمانیه در تحقیقات پی بردند که متهم یکی از سابقه‌دارهای حرفه‌ای در زمینه سرقت است و در بازرسی از متهم ابزار مخصوص شکستن قفل موتور و مقداری مواد مخدر شیشه کشف کردند.

متهم در ادامه به دستور قضائی در اختیار کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و در تحقیقات از وی  مشخص شد با همدستی فردی دیگر تاکنون 20 فقره موتورسیکلت سرقتی را به شخصی به نام  شاپور 31 ساله که مغازه  موتورسازی دارد، فروخته است.

در ادامه سارق دوم نیز بازداشت، مغازه موتورسازی مالخر در منطقه پاکدشت شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، مالخر اموال سرقتی نیز در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

مالخر اموال سرقتی ضمن قبول خرید موتورسیکلتهای سرقتی گفته که موتورهای سرقتی را به یکی از شهرهای شمال غربی کشور منتقل کرده و در آنجا فروخته است که هماهنگی‌های قضائی یکی از موتورسیکلتهای سرقتی (موتور آپاچی) در شمال غربی کشور شناسایی  و توقیف شد.

سرهنگ شمس‌الدین میرزکی؛ معاون مبارزه با سرقت وسایل‌نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستگیری اعضای باند سرقت، تحقیقات برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی متهمان و کشف موتورهای سرقتی و استرداد آنها به تهران در دستور کار کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

فیلم| خلع سلاح سارق مسلح توسط صاحبان طلافروشی در جوادیه!تهران| تعقیب و گریز پلیس با دختر فراری سارق

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلانتری پلیس پیشگیری پلیس 110 پلیس آگاهی عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس کلانتری پلیس پیشگیری پلیس 110 پلیس آگاهی عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اعلام چند فقره سرقت از مغازه در شهر یزد بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت.
 
ماموران کلانتری ۱۶ پس از شناسایی سارقان و هماهنگی با مقام قضایی خودروی متهمان در سیستم پلیس ثبت شد که در نهایت ساعتی بعد خودروی مذکور توسط پلیس آگاهی کاشان توقیف شد و متهمان دستگیر شدند. 
 در ابتدا ۴ سارق دستگیر شده منکر جرم خود شدند که پس از رو به رو شدن با ادله پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت مغازه در شهر یزد اعتراف کردند 
 همشهریان عزیز هرگونه موارد مشکوک را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان