Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:09:29 GMT

صادقی: فوتبال کارگری؟ تیمی سخت‌کوش هستیم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۰۵۷

صادقی: فوتبال کارگری؟ تیمی سخت‌کوش هستیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید اینکه تیم گل گهر در 4 هفته اخیر موفق به کسب پیروزی نشده است، تیمش را گول نخواهد زد.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر  گل گهر سیرجان صحبت هایش را با تسلیت به خانواده مهرداد میناوند و جامعه فوتبال آغاز کرد: خبر فوت آقای میناوند خبر بدی بود و همه ناراحت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم علی انصاریان عزیز خیلی زود خوب شود و این بیماری از دنیا ریشه کن شود و مردم به حالت عادی بازگردند.


او سپس در مورد مصاف با شاگردان قلعه نویی بیان کرد: بازی سختی مقابل تیم خوب گل گهر داریم. این تیم بازیکنان خوبی دارد به همراه کادر فنی باتجربه و آقای قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر است. همیشه بازی کردن مقابل تیم های آقای قلعه نویی سخت است، چون تیم هایشان از نظر بدنی و تاکتیکی خوب هستند و همیشه برای بردن می آیند. این کار را سخت می کند. ما در دو هفته نتایج خوبی گرفته ایم. امیدوارم قبل از هر چیزی روند فنی خوبمان را ادامه دهیم و چون بازی در زمین ما است، نتیجه هم بگیریم.

 


از ابراهیم صادقی در مورد نتایج این تیم پرسیده شد و او در واکنش به این سوال که چه صحبتی با بازیکنان تیمش پس از شکست استقلال داشته است، توضیح داد: با بچه ها دو روز بعد از بازی استقلال صحبت کردیم و گفتیم آن بازی را فراموش کنند و به بازی بعدی فکر کنند. بردن تیم های بزرگ به تیم های جوانی مثل ما سرخوشی می دهد. خوشبختانه با تجربه های تیم هم حواسشان به تیم هست و سعی کردیم آن بازی را فراموش کنیم و به بازی گل گهر فکر کنیم. بچه ها هم سرحال و آماده هستند و سعی می کنیم فوتبال خوبی را ارائه بدهیم.


کاپیتان سابق تیم فوتبال در مورد صحبت های الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر که در مصاحبه خود گفته بود که سایپا یک فوتبال کارگری ارائه می کند، توضیح داد: من صحبت های ایشان را شنیدم. ما سعی می کنیم که تمام بازیکنان در اختیار تیم باشند. زحمت بکشند و بدوند و تا لحظه آخر برای تیم تلاش کنند. تیمی سخت کوشی هستیم که برای نتیجه خوب تلاش می کنیم.


از صادقی در مورد ناکامی گل گهر در چهار هفته اخیر در کسب پیروزی پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: کیفیت فنی تیم فوتبال گل گهر مشخص است و تیم خوبی هستند. اینکه چهار هفته نبرده اند، نباید ما را گول بزند. آنها می خواهند از این شرایط خارج شوند و تمام تلاششان را خواهند کرد. امیدوارم همانطور که آقای قلعه نویی گفتند، عدالت برقرار باشد و هر تیمی که از نظر توانایی فنی شرایط بهتری دارد، برنده بازی باشد.

سایپا ابراهیم صادقی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا ابراهیم صادقی تیم فوتبال قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی مربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی برابر سپاهان گفت: همیشه برای اینکه یک روند خوب را بتوانیم حفظ کنیم، کار بسیار سختی داریم. به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم، کار می‌کنیم و بازیکنان ما نیز خیلی با انگیزه هستند. خوشبختانه آنها کاملا در اختیار کادر فنی هستند.

او ادامه داد: من می‌دانم که فردا بازی سختی مقابل تیم بزرگ سپاهان داریم ولی ما هم تیم خوبی هستیم و به خودمان ایمان داریم، به تک تک بازیکنان اعتماد داریم و مطمئنم که فردا یک بازی خیلی خوبی از آب در خواهد آمد و می‌توانیم کیفیت فوتبالمان را به همه نشان بدهیم.

صادقی در خصوص اینکه آیا به مانند بازی با تراکتور، ضعف‌های سپاهان نیز توسط ذوب آهن شناسایی شده است یا خیر، پاسخ داد: ما برای تک تک مسابقات مان برنامه داریم و کار تحلیل و بررسی را انجام می‌دهیم. به نظر من، در آن ۴ الی ۵ هفته‌ای که نتوانستیم نتایج مناسب کسب کنیم، فوتبال خیلی خوبی را ارائه کردیم. ما موقعیت‌های گل زیادی را به روی دروازه حریفان ایجاد کردیم که متاسفانه نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

وی اظهار داشت: در هفته گذشته نیز تیم ما انسجام بهتری داشت و توانستیم برنده بازی باشیم ولی کیفیت فوتبال ما در نیم فصل دوم حتی از نیم فصل اول ما نیز بهتر بود اما در بخش نتیجه‌گیری نتوانستیم خوب عمل کنیم. یعنی یک جاهایی در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم و یا موقعیت‌های خیلی ساده‌ای را حریفان وارد دروازه ما می‌کردند. برای بازی فردا نیز تحلیل و بررسی خوبی را روی تیم سپاهان انجام داده‌ایم و آماده هستیم تا یک فوتبال خوبی را ارائه داده و برنده مسابقه شویم.

مربی ذوب آهن در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش نیز گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار داریم. البته چهار بازیکن ما از قبل دچار مصدومیت شدید شدند ولی سایر بازیکنان ما کاملاً آماده هستند و شرایط خوبی دارند. امیدوارم که دیدار فردا مسابقه خوبی باشد.

صادقی در پایان و در خصوص اینکه آیا ذوب آهن از هوادارانش برای حضور در استادیوم و تماشای مسابقه فردا دعوت به عمل می‌آورد یا نه، گفت: قطعاً. ما این بازی را در استادیوم خودمان برگزار نمی‌کنیم و بیشتر سکوهای آن در اختیار تیم سپاهان است و قطعاً هواداران ما نیز به استادیوم خواهند آمد. ما بیشتر از هر چیزی دوست داریم که فوتبال خوب و با کیفیت را ارائه بدهیم و هر کسی که برای تماشای این مسابقه می‌آید، از دیدن بازی لذت ببرد. هواداران ما نیز همیشه سعی می‌کنند در کنارمان باشند. درست است که در این بازی مهمان هستیم ولی این دیدار در شهر خودمان برگزار می‌شود و هواداران ذوب آهن نیز حتماً به استادیوم می‌آیند و در کنار ما خواهند بود.

دیگر خبرها

  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد