Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@00:53:42 GMT

وضعیت بحرانی ؛ آخرین خبر از علی انصاریان

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۱۱۰

وضعیت بحرانی ؛ آخرین خبر از علی انصاریان

وضعیت بغرنج یعنی همینکه بعد از درگذشت مهرداد میناوند، همه نگران علی انصاریان باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی انصاریان مدافع سابق فوتبال ایران که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد، در حال حاضر در بیمارستان فرهیختگان بستری است و به گفته پزشک معالج، بیش از ۸۰ درصد ریه اش درگیر ویروس کرونا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر هاشمیان که بعد از وخامت حال مهرداد میناوند با تماس عادل فردوسی پور و علی کریمی برای کمک به شرایط به بیمارستان لاله آمد، در عین حال شرایط علی انصاریان را نیز در نظر گرفته است. او می گوید: علی با اکسیژن ۶۵ درصد به بیمارستان مراجعه کرده اما در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد ریه او درگیر بیماری است و امیدوارم مشکل زجر تنفسی او تمام شده و به مرحله سخت تری نرسد.

نکته امیدوارکننده درباره علی انصاریان است که او هنوز هوشیار است و به همین دلیل هم از درمان های به اصطلاح غیرتهاجمی برای درمان او استفاده می شود. انصاریان بعد از ۱۴ روزی که از ابتلایش به کرونا می گذرد، هنوز درگیر این بیماری است و درمان های مرسوم روی وی جواب نداده اما پزشکان امیدوارند این شرایط تغییر کند.

نکته مهم درباره انصاریان این است که او اهل سیگار و قلیان نبوده و ریه سالمی دارد. همچنین او جوان تر از مهرداد میناوند است و ورزشکار بودنش این امید را به وجود می آورد تا از پس این بیماری بربیاید.

دقایقی پیش همچنین با خانواده علی انصاریان نیز تماس گرفتیم و آنها از مردم ایران و طرفداران فوتبال خواستند برای این ستاره سابق فوتبال ایران دعا کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی انصاریان پرسپولیس علی انصاریان لیگ برتر علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است

به گزارش خبرنگار جماران؛ شیخ حسین انصاریان‌ در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است.

به چهارتا مسجد اطراف حرم‌ها نگاه نکنید، در بسیاری از شهرها درب مساجد بسته است.

شیرین‌تر از انبیاء و ائمه‌ هدی و فقهای واجدالشرایط‌ در عالم نبوده و نبوده است.

 

تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی