Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@03:26:07 GMT

پیش بینی بارش برف و باران در25جاده‌

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۲۸۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از پیش بینی بارش برف و باران در جاده‌های ۲۵ استان بنا به اعلام سازمان هواشناسی خبر داد. ناطقان: سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بر مبنای اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا شنبه شاهد بارش برف و باران درجاده های استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ،اردبیل،کردستان،کرمانشاه، قزوین، زنجان ، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، البرز ،تهران، مازندران ، مرکزی ، خوزستان، قم و گیلان ، سمنان ، کهگیلویه و بویراحمد ، فارس ، یزد ، کرمان ، خراسان شمالی ، رضوی و جنوبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس‌  اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: با توجه به لغزندگی جاده ها رعایت احتیاط در رانندگی، رعایت کامل مقررات رانندگی، به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در عبور از جاده های کوهستانی و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد به رانندگانی که قصد تردد در محورهای فوق را دارند توصیه می‌شود.

منبع: مشرق برچسب ها: پیش بینی ، بارش برف ، باران ، جاده ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیش بینی بارش برف باران جاده ها بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: امروز شرایط جوی استان پایدار و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و گاهی به خصوص از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی بابیان اینکه شرایط پایدار جوی فردا نیز ادامه خواهد داشت، افزود: دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوریکه طی روز‌های آخر هفته هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • تداوم باران در سیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است