Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهشت زهرا بار دیگر آرامگاه ابدی یک ستاره دیگر از فوتبال ایران شد و اینبار مهرداد میناوند در میان شوک دوستداران فوتبال در قطعه 255 آرام گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم محبوب 98 اولین ستاره خود را از دست داد و اینبار بیماری کوید_19 مهرداد میناوند را در میان ناباوری و شوک اهالی فوتبال به کام مرگ کشید. ستاره اسبق پرسپولیس و تیم ملی که بعد از دوران زودهنگام دوران فوتبال  به چهره‌ای قابل اعتنا در بحث‌های فوتبالی تبدیل شده بود، بعد از دو هفته تقلا با این ویروس در نهایت شب گذشته تاب نیاورد و ساعاتی قبل از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم خاکسپاری او علیرغم شرایط کرونا و پروتکل اما با شکلی شایسته و با حضور گرم چهره‌های مطرح فوتبال و هنر در بهشت زهرا برگزار شد.

در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند همه آمدند؛ هیچکس باور نداشت که چپ پای شوخ طبع و خوش صحبت فوتبال ایران به کام مرگ رفته اما آمدند و خداحافظی او را گرم و باشکوه کردند.

 

 

 

 

 

تصاویری تلخ و دردناک از وداع خانواده مهرداد میناوند

 

 

 

 

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس نیز بلافاصله بعد از تمرینات این تیم مسیر بهشت زهرا در پیش گرفت و در خاکسپاری مهرداد میناوند حضور یافت. محمد پنجعلی و ناصر محمدخانی دیگر پیشکسوتان این باشگاه نیز در کنار‌ وی حاضر بودند.

 

 

 

محمد خاکپور، مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه پاس و پرسپولیس نیز در این مراسم حضور یافت.

 

 

 

کریم باقری نیز که سابقه هم بازی بودن با مهرداد میناوند را دارد، در بهشت زهرا حضور یافته بود.

 

 

 

علی پروین و جعفر سمیعی، پیشکسوت و مدیرعامل پرسپولیس نیز دیگر حاضر در بهشت زهرا و در مراسم بدرقه و خاکسپاری مهرداد میناوند بودند.

 

 

 

 

۱۵:۱۷- تصویری تلخ از بهشت زهرا؛ پدر مهرداد میناوند در سوگ فرزندی که سال‌ها چه در چمن و خارج از آن به محبوبیتی قابل توجه بین فوتبالدوستان دست یافته بود.

 

 

 


۱۵:۱۵- کسی نمی‌خواهد باور کند این پوسترهای مشکی منقش به چهره مهرداد میناوند برای مراسم خاکسپاری وی ترتیب داده شده است. هواداران و فوتبالدوستان امروز با حضور در بهشت زهرا اما برای میناوند سنگ تمام گذاشتند تا اینچنین چپ پای اسبق پرسپولیس را بدرقه کنند.

 

 


۱۵:۱۰- بهنام ابوالقاسمپور، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی که طی دوران بستری شدن مهرداد میناوند پیگیر کارهای وی بود، از این ضایعه به عنوان یک اتفاق تلخ و باورنکردنی یاد کرد.

 

 

 


۱۵:۰۵- دو چهره قابل اعتنای فوتبال ایران با حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری مهرداد میناوند با یکدیگر هم اشک و این غم را شریک شدند.

 

 

 

 

۱۵:۰۰- علی کریمی - علی دایی؛ دو چهره محبوب فوتبالدوستان ایرانی در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند فارغ از تمام حواشی و شایعات برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و به گفتگو پرداختند.

 

 

 


 

 

14:00 - پیکر مهرداد میناوند در کنار ابراهیم آشتیانی لحظاتی قبل به خاک سپرده شد.

 

 

13:58 - از کادرفنی پرسپولیس، کریم باقری نیز در مراسم تشییع حضور دارد.

 

 

 

 

13:45 - گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس به دلیل عدم اطلاع از زمان برگزاری مراسم موفق نشدند در تشییع جنازه حضور یابند.

 

 

13:40 - یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، جعفر سمیعی و اعضای هیئت مدیره نفراتی هستند که از باشگاه پرسپولیس در قطعه هنرمندان حضور یافته اند.

 

 

13:35 - علی کریمی و علی دایی در کنار یکدیگر مراسم تشییع را دنبال می‌کنند.

 

 

 

13:30 - خاکسپاری با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال و همچنین خانواده مهرداد میناوند و عده ای از هواداران او در حال برگزاری است.

 

 

13:25 - هواداران پرسپولیس که شب گذشته هم در مقابل بیمارستان لاله تجمع کرده بودند، امروز برای خاکسپاری میناوند به بهشت زهرا رفته اند.

 

 

 

13:20 - لحظات احساسی و متاثرکننده ای در قطعه هنرمندان بهشت زهرا سپری می‌شود؛ همبازیان میناوند برای آخرین دیدار با او آمده اند.

 

 

13:15 - پرچم پرسپولیس روی پیکر مهرداد میناوند قرار دارد.

 

 

 

 

13:00 - علی پروین که در پرسپولیس سرمربی مهرداد میناوند بود در قطعه 255 بهشت زهرا حاضر شد تا در مراسم تشییع پیکر شرکت کند.

 

 

 

 

12:40 - علی کریمی که در روزهای اخیر پیگیر وضعیت سلامتی میناوند بود، بر سر مزار او حاضر شده است.

 

 

 

 

12:10 - مهرداد میناوند در کنار ابراهیم آشتیانی و جعفر کاشانی به خاک سپرده می‌شود.

 

 

 

از این به بعد سکوهای پرسپولیس یک دقیقه بیشتر یخ می‌زنند. از اولِ ۲۴، تا آخرِ ۲۵

 

مهرداد میناوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرداد میناوند خاکسپاری مهرداد میناوند مهرداد میناوند مراسم خاکسپاری بهشت زهرا مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت احمدی نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش /دولتمردان سابق آمدند +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح روز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت و صبح امروز جمعه مراسم تشییع پیکر او در بهشت زهرا(س) برگزار شد. در این مراسم برخی از دولتمردان سابق احمدی‌نژاد مانند محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد و محمدمهدی زاهدی وزیر علوم او حضور داشتند.

دانش جعفری نیز در تصاویر ثبت شده دیده می شود.

گفتنی است که محمود احمدی نژاد تاکنون به درگذشت معاون اول خود واکنشی نداشته و در مراسم تشییع پیکر او غایب بود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897130

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش
  • غیبت احمدی نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش /دولتمردان سابق آمدند +عکس
  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس