Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی گازرسانی به شهر و روستاهای کشور بوده که استان کرمانشاه نیز در این زمینه پیشرفت قابل توجهی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، نگاهی گذرا به پیشینه تولید و گازرسانی در سطح کشور در قبل از انقلاب و سالهای پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان می دهد گام‌های بسیار بزرگی در این راستا برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اقدامات مهم در این راستا گازرسانی به روستاهایی است که پیش از این برای تامین سوخت با مشکلات فراوانی روبرو بوده اند.

در این راستا با پیگیری های به عمل آمده توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقروکلیایی و دیگر مسئولین ذیربط، سنقروکلیایی در صدر آمار گازرسانی شهرستان های استان کرمانشاه قرار دارد.

سنقروکلیایی اولین شهرستان استان کرمانشاه با ضریب ۱۰۰ درصدی گازرسانی

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: با اتصال روستای حسین آباد قوری چای به عنوان آخرین روستای شهرستان به شبکه گاز سراسری، شهرستان سنقروکلیایی به اولین شهرستان استان کرمانشاه تبدیل شد که به ضریب گازرسانی ۱۰۰ درصدی رسیده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ادامه داد: بر اساس تلاش های صورت گرفته در جهت تکمیل زیر ساخت های سنقروکلیایی از ابتدای نمایندگی تا کنون بیش از ۱۳۰ روستای شهرستان به شبکه سراسری گازرسانی متصل شده اند.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی خاطر نشان کرد: وجود زیرساخت های لازم در روستاها و دورافتاده ترین نقاط شهرستان علاوه بر ایجاد آسایش و امنیت برای مردم ، قطعا خیر و برکات فراوانی نیز در راستای ایجاد اشتغال و بازگشت روستائیان به وطن خود خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در پایان ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم قدم های خود در تکمیل زیرساخت های شهرستان را در حوزه های دیگر محکم و سریعتر برداریم.

برخورداری روستاهای شهرستان سنقروکلیایی از نعمت گاز طبیعی

غلامرضا مرتضوی با اشاره به واگذاری ۱۲ هزار اشتراک از سال ۹۲ تاکنون افزود: با اجرای پروژه های گازرسانی در این شهرستان اکنون ۳۲ هزار مشترک  روستایی و شهری از این نعمت برخوردار هستند.

وی افزود: گازرسانی در شهرستان سنقروکلیایی با توجه به موقعیت جغرافیایی و با وجود کوهستانی و سردسیر بودن منطقه همواره سختی هایی را به همراه داشته که با تلاش بی‌وقفه خدمتگزاران و خادمین این حوزه اکنون صددرصد روستاهای این شهرستان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

مرتضوی بیان کرد: سنقروکلیایی اولین شهرستان سبز استان است که در فهرست تکمیل گازرسانی کشور قرار گرفته است.

وی افزود: جهش بزرگ دولت در گازرسانی به روستاها با ضریب نفوذ ١٠٠ درصدی به قدری چشم‌گیر است که این رقم در مقایسه با ٨ سال پیش در شهرستان تنها به مقدار ۱۰ درصد بود.

فرماندار سنقروکلیایی در پایان ضمن اشاره به تحقق این دستاورد در سایه همدلی همگانی از پیگیری های استاندار محترم و زحمات نماینده محترم مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین و دست اندرکارانِ تحقق این مهم تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان سنقروکلیایی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی موتوری و خودرویی مردم صالح آباد به مناسبت حمله ایران به اسرائیل + فیلم

در پی حمله موشکی پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به جهت تلافی حمله آنها به کنسولگری ایران در دمشق موجب خوشحالی مردم کشورمان شد.

مردم ولایتمدار شهرستان صالح آباد استان خراسان رضوی نیز همزمان با سایر کشورمان به خیابان‌ها آمدند و شادمانی و حمایت خود را از سپاه انقلاب اسلامی اعلام کردند.

شهروند خبرنگار ما تجمع و رژه خودرویی و موتوری این شهرستان را به اشتراک گذاشت.

منبع: فتح الله برومندزاده - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:
مراسم جشن دانش آموزان ماهدشتی به شکرانه تنبیه رژیم خبیث اسرائیل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • ارتش در مقابل رژیم بعثی و همچنین گروهک‌ها ضدانقلاب ایستاد و خوش درخشید
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • رشد ۳۲ درصدی جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کرمانشاه
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است
  • راهپیمایی موتوری و خودرویی مردم صالح آباد به مناسبت حمله ایران به اسرائیل + فیلم