Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:37:39 GMT

محتکر سموم کشاورزی در ساری بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۴۲۴

محتکر سموم کشاورزی در ساری بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع سموم کشاورزی در یکی از شرکت‌های عرضه سموم کشاورزی در ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های همه جانبه و هماهنگی‌های قضائی، مأموران در عملیاتی غافلگیرانه از انبار نگهداری کالا در این شرکت بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه، تصریح کرد: مأموران با همکاری کارشناسان اداره جهادی کشاورزی و صمت شهرستان ساری، در بازرسی از محل ۷۰ هزار و ۵۵۵ لیتر انواع سموم کشاورزی کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مدیر این شرکت پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سو استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی‌های عمومی است، از مردم خواست در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

کد خبر 5133230

منبع: مهر

کلیدواژه: سموم کشاورزی نیروی انتظامی مازندران ویروس کرونا دهه فجر گرگان آمار کرونا شیراز بوشهر شهرستان کرج کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا اردبیل آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف سموم کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد، رسول سعیدیان افزود: گندمکاران این شهرستان با مساعد شدن شرایط آب و هوا، مبارزه با علف‌های هرز و بیماری سن را در مزارع خود شروع کرده‌اند.

او اضافه کرد: کشاورزان باید هنگام مبارزه با علف‌های هرز به مرحله رشد گیاه و علف هرز توجه داشته باشند و با هماهنگی و مشورت کارشناسان جهاد کشاورزی از سموم مناسب و موثر متناسب با نوع علف‌های هرز استفاده کنند.

معاون فنی جهاد کشاورزی مهاباد گفت: با فرارسیدن زمان مبارزه علیه «پوره سن» نیز عملیات سمپاشی در مزارع این شهرستان با همکاری جهاد کشاورزی انجام می شود.

سعیدیان افزود: ارایه راهکارهایی برای کاهش مقاومت علف‌های هرز به علف‌کش‌ها، معرفی سموم جدید به کشاورزان و جمع‌آوری بذر علف‌های هرز مشکوک به مقاومت از خدمات کارشناسان کشاورزی است.

او به کشاورزان توصیه کرد با مراجعه به مراکز جهادکشاورزی دهستان‌ها و دریافت راهنمایی‌های فنی لازم نسبت به خرید سموم مورد نیاز خود از فروشگاه‌های مجاز اقدام و مزارع خود را علیه این آفت سمپاشی کنند.

دیگر خبرها

  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • متن کامل گزارش نهایی تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • کشف یک قلاده «توله شیر» از خانه باغی در ساری
  • یک قلاده « توله شیر» از خانه باغی در ساری کشف شد