Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@13:11:04 GMT

جدول نمایش فیلم‌های جشنواره فجر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۴۹۵

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرعه‌کشی جدول سینمای رسانه سی‌ونهمین دوره از جشنواره فیلم فجر، به دست گروهی از اهالی رسانه انجام شد. 

در آغاز این مراسم، محمدرضا مقدسیان، مجری برنامه قرعه‌کشی، با تقدیم جشنواره سی و نهم به مدافعان سلامت، یاد درگذشتگان سینمای ایران در این سال کرونایی را گرامی داشت و به نکوداشت دو هنرمند فقید، پرویز پورحسینی و چنگیز جلیلوند در اختتامیه جشنواره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد، دبیر جشنواره سی و نهم روی صحنه رفت و در سخنانی کوتاه گفت: «خداقوت به همه عزیزانی می‌گویم که در این سال سخت در دل کار تولید بودند. به صاحبان ۵۷ اثری که به دبیرخانه جشنواره رسید خسته نباشید می‌گویم. همه آثار شایسته بودند اما در نهایت هیات داوران ۱۶ اثر را برای رقابت در بخش‌های مخلف سودای سیمرغ برگزید. امیدوارم سال پیش رو برای ایرانیان و همه مردم جهان ایمن و آرام باشد و شور و نشاط به سینما باز گردد و جشنواره فجر رونق دوباره‌ را به سینمای ایران باز گرداند.»

سپس نوبت به قرعه‌کشی جدول نمایش فیلم‌ها رسید. قرعه اول را معین احمدیان از روزنامه فرهیختگان بیرون کشید که به فیلم «روزی روزگاری آبادان» رسید که روز پنج‌شنبه ۱۶ بهمن در سانس دوم به نمایش درخواهد آمد. 

قرعه دوم را عباس تهرانی از جهان سینما بیرون کشید که نام فیلم «گیج‌گاه» درآمد. این فیلم، در روز شنبه ۱۸بهمن، سانس دوم روی پرده خواهد رفت. 

قرعه سوم را علی حدادی‌اصل از آنا بیرون کشید که این قرعه به «مامان» رسید. این فیلم، روز جمعه ۱۷بهمن، سانس اول به نمایش درخواهد آمد. 

قرعه چهارم را زهرا دمزآبادی از صبا بیرون کشید که به «شیشلیک» رسید.  این فیلم در روز دوشنبه ۱۳ بهمن، سانس دوم روی پرده برج میلاد خواهد رفت. 

قرعه پنجم با دست منوچهر دین‌پرست از روزنامه اطلاعات بیرون آمد که نام فیلم «تک‌تیرانداز» بود. این فیلم، روز سه‌شنبه ۱۴بهمن، سانس دوم به نمایش درخواهد آمد. 

این خبر تکمیل می شود... 

۵۷۵۷

کد خبر 1480820

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیرون کشید سانس دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، انیمیشن کوتاه «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن به بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن دومین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» در روسیه راه پیدا کرد.

پخش «ملودی» با واحد بین‌الملل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. «ملودی» ماجرای دو کودک خردسال را روایت می‌کند که در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کنند. یکی از این دو کودک، «ملودی» نام دارد و دیگری پسر بچه‌ای است که روزی هنگام بازی دچار سانحه شده و ویلچیرنشین می‌شود...

جشنواره انیمیشن «ورونژ» از ۱۰ تا ۱۳ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 6085270

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • درخشش هنرمندان حوزه هنری استان در جشنواره ملی