Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منزل جمعی از شهدای شناور کنارک در استان بوشهر، با خانواده‌های آن شهیدان والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حسین خانزادی» امروز، با خانواده‌های شهیدان ناو استوار عادل قاسم‌زاده، ناوبان‌سوم مهدی رازی، مهناوی یکم تفنگدار رضا دهقانی از شهدای شناور کنارک دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و با گرامیداشت روز تکریم از مادران و همسران شهدا، گفت: آرامش، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا می‍‌دانیم و صبر و شکیبایی مادران و همسران آنان است که همسران و فرزندان خود را به میدان‌های دفاع در تمام عرصه‌ها اعزام کرده است و بی‌شک همسران و مادران شهدا بهترین نمونه در ارائه الگوی اخلاق و معنویت اسلامی برای تمام اقشار جامعه هستند.

وی افزود: ان‌شالله بتوانیم در پاسداشت این همه ایثارگری و  صبوری مادران و همسران گرانقدر شهدا گام‌های عملی و مؤثری در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.

بیشتر بخوانید: دلاوری‌های کارکنان پایگاه دریایی بوشهر برگ زرینی در تاریخ نداجا است

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش فرمانده نیروی دریایی ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش فرمانده نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند

به گزارش قدس آنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی در حاشیه مراسم رژه ارتش در جمع خبرنگاران درباره  تغییر موازنه قوا در منطقه، اظهار کرد: خیلی وقت است که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است. امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند و آن حرف حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

وی افزود: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه قدرت واقعی با قدرت پوشالی  در صحنه عمل می‌کند. ادامه این روند ان شاءالله اینگونه است که  دولت های منطقه خواست مردم خود را انجام دهند و این دولت ها بیدار می شوند و متوجه می شوند که ملت‌های خود چه می‌خواهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش