Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در شهر اولین ها حضور دارم و از این شهر خاطرات و حس خوبی دارم. در درجه اول برای دوستان و بزرگانی مثل ماجدی و علی انصاریان  آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم روح مهرداد میناوند و سیار درگذشتگان در آرامش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی فردا بازی خوبی خواهد بود و تیم نفت یکی از تیم هایی است که شاید اسم بزرگی نداشته باشد ولی برای همه تیم ها مشکل ساز شده و امتیازات خوبی کسب کرده است. بازی فردا برای هر دو تیم سخت است، امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم و 3 امتیاز را بگیریم. ان شاالله مسائل غیر اخلاقی در این بازی به وجود نیاید و شاهد ارائه یک بازی جوانمردانه از طرف دو تیم باشیم و هر تیمی که از فرصت ها استفاده کرد برنده بازی باشد.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت:حسین مرادمند و دیاباته مصدومان ما هستند ولی محروم خاصی در این بازی نداریم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فوتبال محمود فکری نشست خبری استقلال و نفت مسجد سلیمان فارس استقلال و نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنب شب در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند.

دو تیم بزرگ لندن در حالی روبروی هم قرار گرفتند که آرسنال برای تثبیت صدرنشینی به دنبال سه امتیاز در این بازی خانگی بود. در سوی دیگر چلسی هم با وجود اینکه از جمع مدعیان این فصل دور افتاده است اما برای اعاده حیثیت نمی‌خواست دست خالی از نبرد با توپچی‌ها خارج شود.

آرسنال برخلاف پیش‌بینی‌ها اما کار سختی در این مسابقه نداشت و در حالی که ۴ دقیقه از شروع بازی گذشته بود، لئاندرو تروسار، آرسنال را یک بر صفر پیش انداخت‌.نیمه اول با همین تک به سود آرسنال به پایان رسید.

آتش‌بازی اصلی توپچی‌ها در نیمه دوم آغاز شد و بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاویتزر در دقایق ۵۷ و ۶۵، ۴ بار دیگر دروازه چلسی را باز کردند تا آبی‌های لندن شب تلخی را تجربه کنند.

در نهایت آرسنال با نتیجه پرگل ۵ بر صفر چلسی را شکست داد و با ۷۷ امتیاز جایگاهش را در صدر تثبیت کرد.

چلسی هم ۴۷ امتیازی و در رده نهم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد