Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد میناوند یک پرسپولیسی تمام عیار بود. برای حمایت و دفاع از تیم محبوبش هیچوقت کوتاه نمی آمد و پرچمدار کل کل و کری خواندن با هواداران استقلال در فضای مجازی و حتی فضای حقیقی بود. کری ها گاه بالا می گرفت، گاه از دایره انصاف و اخلاق هم حتی خارج می شد و تبدیل به دلخوری و ناراحتی می شد. چه آبی ها از مهرداد و چه مهرداد از آبی ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساسا فوتبال هم بدون این کری خوانی ها بی معنی است و این را هر کسی که اهل مستطیل سبز و طرفدار یک تیم باشد خوب می داند. اختلافات و درگیری های آبی و قرمز، از دو ستاره آسیایی استقلال تا 6تای 52 پرسپولیس، همه به جای خود محفوظ است اما چیزی که فوتبالی ها طی سالیان اخیر ثابت کرده اند، کنار هم بودن است. بدنه هواداری فوتبال ایران که شاید در یک روز عادی در ورزشگاه یا اینستاگرام، شدید ترین کل کل ها و کری خواندن ها را در قبال یکدیگر انجام دهند، در شرایط بحرانی و در مواقعی که پای انسان دوستی در میان است، همیشه کنار هم ایستاده اند و از رنگ ها دست شسته اند.

از روزی که خبر بستری شدن مهرداد میناوند در بیمارستان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا منتشر شد، دیگر تمام آن اختلافات و رنگ ها از میان رفت و دعای تمام اهالی فوتبال، از قرمز تا آبی تا سایر رنگ ها، چیزی جز سلامتی و شفای مهرداد نبود. دعایی که اما به قول مجتبی محرمی درنهایت مستجاب نشد و مهرداد میناوند شب گذشته از میان ما رفت. مهرداد دیگر در بین ما نیست اما فوتبالی ها همه در کنار هم هستند. همه یک بار دیگر نشان دادند که غم از دست دادن ستاره ملی پوشی که سال ها برای این فوتبال زحمت کشیده، غم همه است فارغ از اینکه دوران باشگاهی اش را در کدام تیم سپری کرده. مشابه چنین همبستگی‌ای را در مراسم های مشابه به خوبی دیده بودیم. از ناصر حجازی و منصور پورحیدری آبی ها، تا هادی نوروزی، 24 ابدی قرمزها که همگی طی این سالیان اخیر ما را تنها گذاشتند، با رفتن خود همه جامعه فوتبال را با همه تشتت آرای شان گرد هم جمع کردند و این اتفاقی ارزشمند است.

مهرداد امروز در قطعه نام آوران و در کنار دیگر بزرگان فوتبال ایران آرام گرفت. مهردادی که بدرقه کنندگانش پیش از رسیدن پیکرش، بر سر مزار ناصرخان حجازی حاضر شدند و فاتحه ای به روح دروازه بان ابدی آبی ها خواندند تا نشان دهند انسانیت برای فوتبالی ها بالاتر از رنگ ها است. مهردادی که بودنش مظهر شور و نشاط و انرژی فوتبالی ها بود. مهردادی که این ماه های آخر تصمیم گرفته بود بخاطر مردمی که از همه چیز خسته شده اند، دست از کل کل کردن بردارد تا کسی آزرده نشود.مهردادی که حالا دقیقا دو ماه پس از آغاز زندگی مشترکش، به خانه ابدی اش نقل مکان کرد و در زیر خاک سرد آرام گرفت. او که در زمین حتی به دیوید بکام هم باج نداد، این بار با رفتنش همه فوتبالی ها را گرد هم جمع کرد و به همه یادآوری کرد که چقدر این زندگی کوتاه و بی ارزش است. رفتن تلخ و تکان دهنده مهرداد یک بار دیگر بهانه ای شد تا فوتبالی ها نشان دهند که در روزگار سختی،کنار هم هستند و انسانیت برایشان بالاتر از رنگ ها و تیم ها معنا می شود.

روحش شاد و لعنت به کرونا...

254 251

کد خبر 1480812

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس مهرداد میناوند ناصر حجازی منصور پور حیدری هادی نوروزی فوتبالی ها کنار هم رنگ ها آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت

فقط برای سرگرمی

رم و میلان بهترین لیگ جهان
منچسترسیتی: رودیگر توپ را به گل تبدیل کرد. سفر ما در لیگ قهرمانان به پایان می رسد. 
آرسنال: سفری در لیگ قهرمانان که باید به آن افتخار کنیم
لیورپول: ما از لیگ اروپا خارج شدیم
وست هم: سفر ما در لیگ اروپا به پایان می رسد. 
  لیگ کشاورزان در واقعیت اولین فصل تن هاخ در یونایتد: کارابائو کاپ
فصل خداحافظی کلوپ در لیورپول: کارابائو کاپ آمار امیلیانو مارتینز مقابل لیل: 
2 کارت زرد
2 مهار پنالتی
2 رقص
1 بار ششششش به هواداران حریف در زمین خودشان
تهییج هواداران 99 بار
منفورترین مرد در فرانسه
  با همین ترتیب از لیگ قهرمانان خارج شدند تاکتیک مقابل ابرو

پپ VS دون کارلو ورژن 2

وقتی کیمیش ادای ساکا را در می آورد:

کمک داور تمام گزینه های ممکن را اعلام کرد تا سوتفاهمی پیش نیاید:

این بهترین چیزی است که امروز می بینید. روی کین در حال توجیه کردن کارت های قرمز دوران بازی اش:

روی کین در مورد کارت قرمز اول و ضربه به گرت ساوتگیت: بله حقش بود. تمام مدت روی پای من بود. 

روی کین در مورد کارت قرمز دوم: اون یکی بدشانس بودم. نه واقعا بدشانس بودم. دو تا کارت زرد بود. دومی رو به خاطر شبیه سازی برای پنالتی گرفتم. 

گری نویل: تو شبیه سازی کردی

روی کین: نه من شبیه سازی نکردم. منظورم همینه

روی کین در مورد کارت قرمز سوم: بله، اون یکی یه کم احمقانه بود. 

گری نویل: چیکار کردی؟

روی کین: سعی کردم بهش مشت بزنم.

گری نویل: سعی کردی بزنیش؟

روی کین: بهش نخوردم

روی کین در مورد کارت قرمز چهارم خطاب به نویل: آره اما تو هم کمکی نکردی

نویل: چیو کمک نکردم؟

روی کین: نرفتی سمت کمک داور بگی یه کارت زرد کافیه

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان