Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از نتیجه نگرفتن گل گهر سیرجان در چند هفته اخیر لیگ برتر، امیر قلعه نویی دست به کار شده است و با جدیت گلزنی را به گادوین منشا و دیگر مهاجمان تیمش آموزش می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر برای روشن شدن موتور گلزنی مهاجم تیمش شخصا دست به کار شد.

گل گهر لیگ بیستم را توفانی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در هفته اول مسابقات با نتیجه سه بر یک از سد سپاهان گذشت و سپس با دو گل مس را شکست داد. نماینده سیرجان پنج هفته را بدون شکست پشت سر گذاشت. این تیم بعد از شکست هفته ششم مقابل صنعت نفت، یک بار دیگر موفق به کسب برد شد و این بار با سه گل از سد شهرخودرو گذشت. این برد که در هفته هفتم به دست آمد، نقطه پایان اوج گیری غیرقابل پیش بینی گل گهر بود.

تیمی که در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر قرار داشت، با کسب ۵ برد متوالی و حضور در صدر جدول همه توجهات را به خود جلب کرده بود. در این میان، یک بازیکن از همه گل گهری ها بیشتر مورد توجه قرار داشت؛ او کسی نبود جز گادوین منشا که به ماشین گلزنی گل گهری ها تبدیل شده بود. منشا از همان هفته اول گلزنی را آغاز کرد. او طی ۷ هفته موفق به زدن ۹ گل شد.

این یک آمار خیره کننده بود؛ میانگین بیش از یک گل زده در هر بازی، آماری بود که منشا تا هفته هفتم به جا گذاشت. گل گهر به پشتوانه گلزنی های منشا در حال اوج گیری بود تا این که بعد از هت تریک او مقابل شهرخودرو و کسب پیروزی سه بر یک، گل گهر و مهاجم گلزنش وارد یک سراشیبی تند شدند.

تلاش امیر قلعه نویی برای بالا بردن آمار گلزنی گل گهر

گل گهر سیرجان پس از متحمل شدن دو شکست متوالی مقابل پیکان و صنعت نفت، با سه گل در هفته ششم از سد شهرخودرو گذشت. هر سه گل گل گهر را گادوین منشا مهاجم پیشین استقلال و پرسپولیس به ثمر رساند تا با هت تریک در این دیدار، شمار گل های خود را به عدد ۹ رسانده و به رده اول جدول گلزنان صعود کند. گل گهر نیز با درخشش مهاجم گلزن خود در رتبه ششم قرار گرفته و امیدوار به بازگشت به رتبه های بالایی جدول بود. آمار قابل توجه منشا در گلزنی اما بعد از این بازی به یک بار متوقف شد.

این توقف همراه بود با توقف دوباره گل گهر در امر نتیجه گیری. بعد از بازی با شهرخودرو، منشا در چهار بازی متوالی گل نزد و نتایج رقم خورده در بازی های گل گهر هم دو مساوی و دو باخت بود. بعد از آن هت تریک و پیروزی که در موردش صحبت کردیم، گل گهری ها هنوز رنگ برد را ندیده اند و همان گونه که گفته شد، منشا نیز موفق به گلزنی نشده است؛ گویی این یک هت تریک نفرین شده بوده است.

گل گهر فردا در هفته سیزدهم باید مقابل سایپا قرار بگیرد. آخرین تمرین گل گهر پیش از این بازی در حالی برگزار شد که شاهد دست به کار شدن امیر قلعه نویی برای روشن کردن دوباره موتور گلزنی منشا بودیم. امیر قلعه نویی که در عرصه مربیگری، آقای گل های زیادی از جمله رضا عنایتی و کی روش استنلی را در تیم های خود داشته، به در تمرین امروز تیمش، همان گونه که در تصویر هم مشاهده می کنید، با حضور در متن تمرینات تهاجمی تیمش، سعی در تقویت روحی و روانی مهاجم تیمش دارد تا یک بار دیگر گلزنی های منشا، زمینه را برای کسب نتایج خوب تیمش فراهم کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر گادوین منشا امیر قلعه نویی استقلال امیر قلعه نویی پیشکسوت استقلال گادوین منشا گل گهر سیرجان لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو امیر قلعه نویی هت تریک گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر ترکیه حضور داشت یکشنبه گذشته به کشور بازگشت. او قصد دارد قبل از سفر به همراه مجید جلالی به کوالالاممپور برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون داشته باشد.

در این دیدار قرار است علاوه بر ارائه گزارش به رئیس فدراسیون درباره برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازی‌های خردادماه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در خصوص بدهی‌های معوقه کادرفنی تیم ملی ایران نیز صحبت شود.

تاج که وعده پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای کادر فنی را داده است قصد دارد طبق درخواست قلعه نویی با مربیان فعلی تیم ملی ایران تمدید قرارداد کند. همچنین آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی او نیز قرار است به زودی قراردادش تمدید شود تا به فعالیت خود با این تیم ادامه دهد.

باید دید خروجی جلسه این دو نفر که به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده برگزار می‌شود چه سرنوشتی را برای دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی رقم می‌زند.

کد خبر 6086714

دیگر خبرها

  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • این دفعه درخشش امیر غفور هم بی‌فایده بود
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر