Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@22:39:55 GMT

فکری: بازی سختی در مسجد سلیمان داریم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۶۳۷

فکری: بازی سختی در مسجد سلیمان داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی فردا برای هر دو تیم سخت است، امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم و ۳ امتیاز را بگیریم.

به گزارش مشرق؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در شهر اولین ها حضور دارم و از این شهر خاطرات و حس خوبی دارم. در درجه اول برای دوستان و بزرگانی مثل ماجدی و علی انصاریان  آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم روح مهرداد میناوند و سایر پیشکسوتان در آرامش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی فردا بازی خوبی خواهد بود. تیم نفت یکی از تیم هایی است که شاید اسم بزرگی نداشته باشد ولی برای همه تیم ها مشکل ساز شده و امتیازات خوبی کسب کرده است. بازی فردا برای هر دو تیم سخت است ولی امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم و ۳ امتیاز را بگیریم. ان شاالله مسائل غیر اخلاقی در این بازی به وجود نیاید و شاهد ارائه یک بازی جوانمردانه از طرف دو تیم باشیم و هر تیمی که از فرصت ها استفاده کرد برنده بازی باشد.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت:حسین مرادمند و دیاباته مصدومان ما هستند ولی محروم خاصی در این بازی نداریم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی حسین مرادمند تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان محمود فکری مهرداد میناوند مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درخصوص دیدار تیم ملی ایران برابر بحرین که با برتری ۵ بر ۳ ایران به پایان رسید گفت: به دلیل فشاری که بازیکنان برای صعود به دور بعد داشتند، بازی برای ما سخت شد. در ابتدا در دقایق اول، دوم و سوم عملکرد خوبی داشتیم، اما پس از دریافت گل شرایط برای ما تغییر کرد.

او ادامه داد: به بازیکنانم ایمان دارم. آنها برابر بحرین خوب بازی کردند. ما با شرایط سختی روبه‌رو هستیم زیرا این رقابت‌ها حکم مقدماتی جام جهانی را دارد. می‌خواهم به بازیکنانم بگویم که اگر با توانایی‌هایشان بازی کنند، برنده می‌شویم.

سومین دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان فردا دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ برابر کویت برگزار خواهد شد. صعود شاگردان شمسایی به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شده است و این دیدار برای این حکم تعیین صدرنشین را دارد.

کد خبر 6084588

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است