Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نیروگاه رامین با تاسی از رویکرد مدیران ارشد شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی نیز ضمن تامین پایدار انرژی برق، تاکنون توانسته علاوه بر تامین آب مقطر مورد نیاز بخش تولید خود به عنوان حیاتی‌ترین فاکتور پایداری تولید برق در این نیروگاه بخاری، حدود ۳۲۷ هزار لیتر آب مقطر مورد نیاز تیم‌های عملیاتی شست و شوی مقره‌ها و سایر تجهیزات انتقال و توزیع برق در اقصی نقاط خوزستان را تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آب مقطر تولیدی این نیروگاه به علت خلوص بالای ۹۸ درصدی و نارسانا بودن، امکان شست و شوی خطوط و مسیر‌های گرم و برق دار را سرعت می‌بخشد و این محصول تولیدی به عنوان حلالی ایمن در شست و شوی تجهیزات انتقال و توزیع شبکه برق بسیار موثر است.

محمدی بیان داشت: این نیروگاه همواره در کنار رسالت واقعی خود، تعاملات و همکاری‌های مطلوبی با سایر شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های مستقر در استان داشته و همه تلاش و امکانات خود را در جهت خدمت رسانی به مردم شریف و تحقق مسئولیت اجتماعی خود به کار بسته است.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع یک هزار و ۸۵۰ مگاوات، تامین کننده بیش از ۳۰ درصد انرژی برق مورد نیاز استان خوزستان و ۴ درصد برق کشور است و با توجه به توان و ظرفیت تولیدی آن، نقش مهمی در تثبیت و تقویت شبکه سراسری برق کشور، تامین آسایش مردم، توسعه زیرساخت‌های منطقه و تامین برق مورد نیاز صنایع را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شست و شوی مقره ها خطوط برق تولید آب مقطر نیروگاه رامین مورد نیاز شست و شوی آب مقطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بغداد؛ صادرات گاز ایران به عراق از مرز پانزده میلیارد دلار گذشت و امروز هم قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال دیگر تمدید شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه شوندگان:
زیاد علی فاضل – وزیر برق عراق
مجید چگنی – معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران

بر اساس این قرارداد، ایران روزانه پنجاه میلیون متر مکعب گاز به عراق صادر می‌کند تا این کشور بتواند نیروگاه‌های تولید برق خود را فعال نماید. دولت عراق برای تامین برق این کشور به سی و پنج هزار مگا وات برق نیاز دارد که یک سوم تولید برق نیروگاه‌های عراق با گاز وارداتی از ایران تامین می‌شوند. جمهوری اسلامی ایران تاکنون پنجاه و دو میلیارد متر مکعب گاز به ارزش پانزده میلیارد دلار به عراق صادر کرده است.

 

دیگر خبرها

  • رکورد تولید برق نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته شد
  • ساخت و بازسازی بیش از ۷ هزار قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز 
  • ساخت و بازسازی بیش از ۷هزار و ۸۰۰ قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز 
  • کاهش ۳۰ درصدی هزینه خمیرمایه نانوایان/ تامین نان یارانه‌ای با تعداد بالا در ماه رمضان امکان‌پذیر است
  • امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • ۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • توسعه زراعت چوب راه حل مناسب برای رسیدن به خودکفایی