Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امروز با خانواده‌های شهیدان ناو استوار عادل قاسم‌زاده، ناوبان‌سوم مهدی رازی، مهناوی یکم تفنگدار رضا دهقانی از شهدای ناوچه کنارک دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر دریادار خانزادی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و با گرامیداشت روز تکریم از مادران و همسران شهدا، گفت: آرامش، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا می‍‌دانیم و صبر و شکیبایی مادران و همسران آنان است که همسران و فرزندان خود را به میدان‌های دفاع در تمام عرصه‌ها اعزام کرده است و بی شک همسران و مادران شهدا بهترین نمونه در ارائه الگوی اخلاق و معنویت اسلامی برای تمام اقشار جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: انشالله بتوانیم در پاسداشت این همه ایثارگری و صبوری مادران و همسران گرانقدر شهدا گام‌های عملی و مؤثری در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناوچه کنارک دریادار خانزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش به هر تهدیدی با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، امیر دریادار دوم جلیل مقدم جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا بمناسبت فرارسیدن 29 فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: حضور گسترده و متقدرانه ناوگان نظامی ایران اسلامی در نقاط دنیا، الهام بخش کشورهای مستقل و آزاد و پیام صریح آمادگی به کشورهای استکباری مخابره می‌کند.    وی افزود: تدابیر حکیمانه امامین انقلاب، کشور را از پیچ های دشوار گذر داده و اقتدار ایران اسلامی را علیرغم دشمنی های کشورهای استکباری، هزاران برابر کرده است. به گفته امیر دریادار مقدم، ارتش، تک بعدی و صرف نظامی نیست و به معنای واقعی کلمه، شعار ارتش فدای ملت را جامه عمل پوشانده و در خدمت مردم نجیب ایران اسلامی بوده و خواهد بود.

وی تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تجربه گنج جنگ، نبرد واقعی را در هر شرایط جغرافیایی آموخته و آزموده و هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • واکنش خانواده شهدا به تنبیه رژیم صهیونیستی
  • ارتش به هر تهدیدی با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد
  • اذعان قدرت‌های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران
  • قدرت‌های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران اذعان دارند
  • اذعان قدرت های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران
  • قدرت های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران اذعان دارند
  • ابلاغ پیام رهبر انقلاب به خانواده‌های ناوگروه ۸۶