Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@08:34:05 GMT

تروریستها یک مقام سوری را در حومه درعا کشتند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۲۷۶۰

صراط:

سانا گزارش داد: ممدوح المفعلانی رئیس شورای شهر ناحته در حومه درعا به ضرب گلوله تروریست ها کشته شد.

یک منبع در فرماندهی پلیس استان درعا به خبرنگار سانا اعلام کرد: این حادثه صبح امروز زمانی که ممدوح المفعلانی درحال خروج از منزلش بود، رخ داد.

این منابع بیان کرد: تروریست‌ها که اطراف منزل رئیس شواری شهر ناحته در حومه درعا کمین کرده بودند و در حالی که وی در حال خروج از منزلش بود با ضرب گلوله وی را کشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد الغزالی مدیر بیمارستان ازرع در درعا تاکید کرد که المفعلانی به بیمارستان ازرع منتقل شده بود، اما در نهایت به دلیل شدت جراحات وارده جان سپرد.

براساس این گزارش، تروریستهایی که سوار بر موتور سیکلت بودند به سوی المفعلانی هنگام خروج از منزلش آتش گشودند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مقام سوری تروریستها جنوب سوریه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ امام جمعه دیشموک در این آیین شهدا را مظهر مقاومت و ایستادگی و عزت آفرینی بیان کرد و گفت: هر وقت راه شهدا را ادامه دادیم به عزت و سربلندی رسیدیم و زمانی که از راه شهدا فاصله گرفتیم دچار خسران و مشکلات شدیم. حجت الاسلام راوند تشکیل سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت به فرمان امام خمینی (ره) را تحفه‌ای الهی و برگرفته از هوشیاری و ذکاوت ذهن امام راحل بیان کرد و افزود: سپاه پاسداران مکتبی مبتنی بر آیات و احادیث الهی است که در دفاع از کیان اسلام و تمامیت ارضی ایران تا پای جان ایستادگی کردند و حماسه تاریخی و غرورآفرین وعده صادق نمونه‌ای از این ایثار و شهادت طلبی پاسداران بود. فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی (ع) این دیدار را میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های آنان را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و گفت: میراث ماندگار شهدا در بین پاسداران انقلاب اسلامی شهادت طلبی و ولایت پذیری و دفاع از میهن تا پای جان است که ما بر این عهد خواهیم ایستاد و راه شهیدان را ادامه خواهیم داد. سرگرد سجاد بهرامی با اشاره به اینکه اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه در تاریخ دهم اردیبهشت در محل دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می‌شود ضمن دعوت از خانواده‌های شهدا برای حضور در این اجلاسیه و منور کردن مجلس به نور منور شهدا یادآور شد: این اجلاسیه در راستای یادواره سرداران و شهدای استان و قرار است در مهرماه امسال برگزار شود و حضور خانواده‌های شهدا این اجلاسیه را حرمت و هیبتی دوچندان خواهد بخشید. در پایان این برنامه از خانواده‌های شهدا با اهداء لوح سپاس تجلیل شد. گفتنی است: بخش دیشموک ۳۱ شهید والامقام و بیش از ۶۰۰ نفر آزاده، جانباز و ایثارگر در طول جنگ تحمیلی تقدیم ایران اسلامی کرد.

دیگر خبرها

  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • افراد مسلح در غرب پاکستان ۷ مامور گمرک را کشتند
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه