Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دکتر احسان دانشگر اظهار داشت: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC مبنی بر تصادف وانت سایپا و تریلر در محور برازجان دالکی-سه راهی روستای راهدار بلافاصله تیم امداد و نجات جاده‌ای پایگاه دریاقلی با استفاده از یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دشتستان ادامه داد: در این حادثه متاسفانه وانت سایپا آتش گرفته و تریلر از جاده به دره سقوط می‌کند و دو نفر از سرنشینان خودروهای حادثه دیده در محل حادثه فوت شدند همچنین یک نفر توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید صادق گنجی انتقال داده شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دشتستان از همکاری اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس و راهداری در این حادثه تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حادثه رانندگی مصدوم کشته برازجان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر

جانشین پلیس راه بوشهر با اشاره به برخورد ۳ خودرو سواری در محور جاده ساحلی بوشهر به گناوه گفت: در این تصادف ۲ نفر جان باختند و سه نفر هم به‌شدت مصدوم شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ رسول قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به تصادف سه خودرو در محور ساحلی بوشهر به سمت گناوه اظهار داشت: سه خودرو هایما، پژو پارس و پژو 206 که در محور مواصلاتی برازجان به سمت گناوه و مسیر بالعکس شامگاه شنبه در تردد بودند به علت سبقت غیرمجاز به‌شدت به هم برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این تصادف متأسفانه 2 نفر فوت کردند و 3 نفر مصدوم شدند گفت: در این حادثه راننده خانم 206 در محل تصادف فوت می‌کند و راننده پژو پارس به سبب شدت جراحت در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس جان خود را از دست می‌دهد.

جانشین پلیس راه بوشهر با اشاره به اینکه 3 نفر در خودروهای یاد شده مصدوم شدند،گفت: علت حادثه در دست بررسی است، ولی در مجموع محور ساحلی گناوه به بوشهر و بالعکس از نقاط حادثه‌خیز است که عملیات ایمن‌سازی آن در دست اجراست.

قنبری، از رانندگان خواست در محور ساحلی بوشهر به گناوه و بالعکس ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند، گفت: این تصادف در محل جزیره شیف بوشهر رخ داده که رانندگان حتماً لازم است در این محور با سرعت مطمئنه تردد کنند.

همچنین اسماعیل چهله‌زاده با اشاره به تصادف سه خودرو سواری یاد شده تصریح کرد: طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر، مبنی بر تصادف شاخ به شاخ 3 خودرو سواری پژو پارس، 206 و هایما در کیلومتر 40 جاده بوشهر به گناوه ، تیم امدادی پایگاه امدادی حسن نظام بوشهر به محل حادثه اعزام شد.

رئیس هلال احمر بوشهر اضافه کرد: این حادثه 5 نفر حادثه دیدند که 2 نفر فوت می‌کنند و 3 نفر هم مصدوم شدند. تیم‌های امدادی هلال احمر به‌صورت شبانه‌روزی در امدادرسانی آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان + عکس
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در این گردنه با ۵ فوتی
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  •  پیکر مفقود شده پس از ۳۰ روز در کوه‌های دالکی دشتستان پیدا شد
  • یک فوتی و چهارمصدوم درپی سانحه رانندگی در خواف
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا