Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور شورای اداری شهرستان کهگیلویه آئین استقبال از قهرمانان و مدال آوران باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در این آیین اظهار کرد: امروز اهتمام به ورزش امر به معروف و نهی از منکر است.‌

امام جمعه دهدشت افزود: بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی ناشی از این است که در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری انجام نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان ما صنعت و کارخانه‌ای و نیست گفت: باید مجموعه‌های خودگردان مثل تیم هندبال فرازبام خائیز حمایت شوند تا شاهد چنین موفقیت‌هایی باشیم.

به گزارش ایسنا؛ وحدانی‌فر از ثابت قدم بودن و برنامه‌ محور داشتن به عنوان راه‌های موفقیت نام برد و تصریح کرد: بدون راهنما موفقیت حاصل نمی‌شود لذا باید هدف‌های میان مدت و بلند مدت داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه هندبال خائیز دهدشت استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

به نقل از ایسنا در این زمینه خبرنگار ایسنا کسب اطلاع کرد، گل‌محمدی با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر در جلسه امروز موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

این منبع مطلع به ایسنا گفت که قرار است امروز جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود که تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898229

دیگر خبرها

  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت