Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه موندو دپورتیوو اسپانیا در گزارشی مدعی شد که آینده زیدان در رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار دارد و مدیران رئال ۶ گزینه برای جانشینی او روی میز دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک رسانه اسپانیایی ۶ گزینه روی میز رئال مادرید برای جانشینی زیدان را معرفی کرد.

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد آینده زین الدین زیدان به همراه رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار دارد و حذف شدن کهکشانی ها در جام حذفی باعث شده تا پرس رئیس باشگاه رئال به دنبال جانشینی مناسب برای زیزو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه ۶ گزینه برای جاشینی زیدان در پایان فصل مطرح شد. مائوریسو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام بیشترین شانس را داشت که اخیرا هدایت پاری سن ژرمن را برعهده گرفت.

در شرایط کنونی آلگری، ناگلسمان دو گزینه اصلی رئالی ها برای جاشینی زیدان هستند. مائوریسو ساری، لوران بلان سرمربی کنونی الریان قطر و آرسن ونگر از گزینه دیگر روی میز پرس به شمار می آیند.

بلان بعد از مدت دوری از مربیگری در این فصل به لیگ ستارگان قطر رفته و هدایت الریان را برعهده گرفته که شجاع خلیل زاده را در ترکیب تیمش دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان لوران بلان الریان قطر آلگری الریان قطر رئال مادرید زیدان شجاع خلیل زاده لوران بلان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد

زین الدین زیدان سرمربی جدید بایرن مونیخ نخواهد بود. 

طرفداری | مانند هفته‌های گذشته، خبرنگاران نزدیک به بایرن مونیخ احتمال همکاری این باشگا با زین الدین زیدان را رد کردند. 

ساعتی پیش موندو دپورتیوو مدعی شد زین الدین زیدان در یک قدمی هدایت بایرن مونیخ قرار گرفته و تنها جزییات نهایی این توافق باقی مانده است. این ادعا زمانی مطرح شد که یولیان ناگلزمان، گزینه اصلی باواریایی‌ها صبح امروز قراردادش را با تیم ملی آلمان تمدید کرد. با این حال، فلوریان پلتنبرگ از اسکای مانند هفته‌های گذشته شایعات همکاری بایرن مونیخ و زیدان را رد کرد. با وجود این که در آلیانتس آرنا همه از تصمیم ناگلزمان شوکه شده‌اند، در این لحظه نامی از زیدان در لیست جانشینان توماس توخل وجود ندارد. مدیران بایرن مونیخ نام‌های جدیدی را برای فصل آینده بررسی می‌کنند. 

توبی آلتشفل از بیلد نیز ادعای رسانه اسپانیایی را رد کرده است. گفتنی است از روبرتو دزربی و اونای امری به عنوان گزینه‌هایی یاد می‌شود که مدیران بایرن مونیخ وضعیت آن‌ها را بررسی کرده‌اند. نام رالف رانگنیک نیز به عنوان یک راه‌حل موقت مطرح شده اما گزینه انتقال سرمربی فعلی اتریش به صورت جدی دنبال نمی‌شود. 

ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست