Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا تهران گفت: باتوجه به اینکه کلانشهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در هم تنیده و ادغام هستند، طی دو مرتبه نامه‌نگاری، درخواست همگن شدن شرایط استان تهران در خصوص بیماری کرونا را به استاندار ارائه دادیم.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا استان تهران ظهر امروز در نشست مشترک ستاد طرح سردار شهید سلیمانی در محل ناحیه مقاومت بسیج ملارد اظهار کرد: بالاترین تعهد سیاسی در شهرستان ملارد در مبارزه با کرونا شکل گرفت و نکته دوم هوشیاری، غفلت‌زذایی و توجه به سرعت عمل در مقابله با این ویروس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: موضوع آموزش همگانی تاکتیک مهمی است که نباید کمرنگ شود و موفقیت امروز ملارد در حوزه کاهش آمار فوتی و مبتلا در شرایطی است که ملارد فاقد بیمارستان و مرکز درمانی تخصصی است.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا استان تهران بیان کرد: نکته مهمی که ما هم موافق آن هستیم آتش به اختیار بودن مدیران محلی در مبارزه با کرونا است و مدیر مربوطه تصمیمی را بر اساس شرایط و مختصات منطقه خود اتخاذ می‌کند.

زالی با اشاره پیوستگی استان تهران گفت: کلانشهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در هم تنیده و ادغام هستند و طی دو مرتبه نامه‌نگاری با استاندار تهران درخواست همگن شدن شرایط استان تهران در خصوص بیماری کرونا ارائه شده است.

وی ادامه داد: این که به طور مثال ملارد را در وضعیت زرد و رباط کریم را نارنجی اعلام کنیم، به دلیل ارتباط تنگاتنگ بین شهرستان‌ها امکان ندارد و شاید نیاز به کمک و پیگیری فرمانداران شهرستان‌های استان تهران نیز باشد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران تصریح کرد: در کنار تمام تلخی‌ها یک برنامه منسجم شکل گرفت و طرح شهید سلیمانی طرحی اجتماعی بود که با مشارکت مردم توفیقات خوبی حاصل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا زالی ستادملی مبارزه با کرونا ویروس کرونا مقابله با کرونا استان تهران فرمانده ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی حماسی سپاه منشا قدرت برای مقابله با تهدیدات نظام سلطه است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی نوشت: نقش‌آفرینی‌های حماسی و مجاهدانه پاسداران در حوزه‌های نظامی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، محرومیت زدایی و مردم‌یاری همواره برای ملت ایران آرامش‌بخش و امیدآفرین و برای علاقه‌مندان به انقلاب منشا تولید ظرفیت و قدرت برای مقابله با تهدیدات نظام سلطه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران نوشت: دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تصویب اساسنامه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تاسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را به جنابعالی، فرماندهان، مسئولان، مدیران، کارکنان و خانواده‌های مکرم آنان تبریک و تهنیت می گویم.

در ادامه این پیام آمده است: خدای بزرگ را خاضعانه حمد و سپاس می‌گوییم از سپیده دم پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و با گذشت بیش از ۴۵ سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حافظه تاریخی ایران و ایرانی گواهی می‌دهد، سپاه مقتدر و قهرمان در خیمه ولایت و تبعیت از مقام معظم ولایت فقیه و فرمانده کل قوا در اوج شکوه، عظمت، بصیرت و هوشمندی؛ حماسه‌ساز عرصه‌های انقلاب و میهن اسلامی بوده است و در این مسیر مبارک با اهدای هزاران شهید تاریخ‌ساز همچون "سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی و سرلشکر پاسدار شهید محمدهادی حاجی رحیمی" بر تارک آن می‌درخشد، افتخارات ماندگار و غرورانگیزی برای این سرزمین ثبت کرده است.

سرلشکر باقری در پیام خود آورده است: نقش آفرینی‌های حماسی و مجاهدانه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگامه تشکیل سپاه تا ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن، در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های نظامی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، محرومیت زدایی و مردم‌یاری همواره برای ملت ایران آرامش‌بخش، امیدآفرین و غرورانگیز و برای علاقه مندان به انقلاب و نظام اسلامی الهام‌بخش و منشا تولید ظرفیت و قدرت برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بوده است که جلوه‌های معنادار آن در سالیان اخیر در جبهه مقاومت اسلامی منطقه غرب آسیا و در طریق آزادی قدس شریف پدیدار شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: بی شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری این نهاد انقلابی و با اراده در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان علیه این میهن اسلامی است که بر پیشانی آن درخشش عملیات "وعده صادق" در لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مطالبه ملی در تنبیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی تبلور ویژه‌ای دارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: به ارواح طیبه و نورانی شهیدان عالیقدر و همیشه جاوید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درود می‌فرستم و دوام توفیق آن سازمان را تحت عنایات حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج) و تدابیر، منویات، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسالت می‌جویم.

کد خبر 746366

دیگر خبرها

  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • فرمانده سپاه تهران: گروه آموزش‌دیده «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد
  • حمایت از اجرای طرح نور در قزوین
  • نقش‌آفرینی حماسی سپاه منشا قدرت برای مقابله با تهدیدات نظام سلطه است