Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش درباره رسیدگی به وضعیت مصدومان آتش سوزی کانکس در خوزستان توضیحاتی ارائه داد.

عبدالرسول عمادی نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رسیدگی به وضعیت مصدومان آتش سوزی کانکسی در خوزستان اظهار کرد: معلم‌ها از روز اول حادثه تحت مراقبت آموزش و پرورش هستند و هزینه‌های درمانی آن‌ها تامین شده و با بیمه هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با کادر درمان صحبت کردم وشرایط برای انجام اعمال جراحی ضروری که باید روی پوست آن‌ها صورت گیرد، مهیاست تا در بیمارستان طالقانی اهواز انجام شود.

عمادی بیان کرد: امیدواریم هرچه زودتر شرایط جسمانی بهتر شود، همکاری هم که به اصفهان منتقل شد بنا بر درخواست خانواده‌اش بوده است هرچند که پزشکان توصیه کرده بودند درمان در اهواز انجام شود تا جابجایی‌های همکار آسیب دیده کمتر شود.

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش برای رسیدگی به وضعیت مصدومان آتش سوزی کانکسی در خوزستان ادامه داد: البته این همکارمان هم تحت حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان قرار گرفته است.

او درباره وضعیت نوجوانان آسیب دیده در این حادثه با اشاره به اینکه از فوت دو نوجوانی که برای کمک آمده بودند متاسفیم، گفت: این نوجوانان البته دانش آموز نبودند. از محلی‌های آن منطقه محسوب می‌شدند.

عمادی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا وزیر آموزش و پرورش در خلال بازدید از اصفهان عیادتی از معلم آسیب دیده خواهد داشت یا خیر، گفت: در جریان برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش نیستم.

لینک کوتاه: asriran.com/003DlH

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود

علی فرهادی؛ درباره جزییات افزایش رقم ساعات حق‌التدریس معلمان اظهار کرد: یکی از بهترین راه های کمبود معلم در آموزش و پرورش استفاده از نیروهای توانمند است و باید انگیزه لازم را ایجاد کنیم تا از ظرفیت معلمان موجود که گزینش شده و دارای سابقه کار و هستند، استفاده کنیم.

وی افزود: استفاده از نیروهای موجود موجب جبران کمبود معلم با استفاده از معلمان با تجربه می‌شود و دیگر معلمان بدون تجربه به کلاس‌های درس نمی‌روند.

فرهادی ادامه داد: کمبود معلم مقطعی بوده و همیشگی نیست بنابراین به دلیل نیاز کوتاه مدت به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای تحقق این موضوع باید دو اتفاق بیفتد، گفت: نخست آنکه دستمزد ساعات حق‌التدریس معلمان به موقع پرداخت شود، وزارت آموزش و پرورش دستگاه درآمدزا نیست و منابع مالی را از سازمان برنامه و بودجه دریافت می‌کند و این سازمان قول همراهی برای پرداخت به موقع حق‌التدریس‌ها را داده است.

وی بیان کرد: معلمان با تجربه باید انگیزه کافی برای تدریس اضافه را داشته باشند با همین رویکرد آیین نامه‌ای را تدوین و سه پیشنهاد ارائه کردیم، این آیین‌نامه به شورای حقوق و دستمزد ارائه شده است.

فرهادی با اشاره به اینکه نظر سازمان  اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه برای افزایش مبلغ حق‌التدریس  معلمان مثبت است، افزود: این کار به نفع دولت، معلمان و دانش آموزان است، وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد داده است که مبلغ حق‌التدریس حدود دو برابر شود.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ضریب اشتغال مثبت معلمان کمتر از ۱.۲ است یعنی از ده معلم کمتر از دو معلم اضافه تدریس دارند، اگر این رقم به ۱.۴ برسد، کل نیاز آموزش و پرورش مرتفع می‌شود و بخشی از اقتصاد معلمان تأمین خواهد شد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش مبلغ حق‌التدریس معلمان از مهر امسال اجرا می‌شود؟ گفت: در تلاش هستیم تا از مهر امسال اجرا شود.

فرهادی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود نرخ حق‌التدریس جذابیت کافی ندارد بنابراین در شورای حقوق و دستمزد افزایش نرخ حق‌التدریس تا دو برابر را پیگیری کردیم که در دستور کار قرار دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین