Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@15:00:07 GMT

خلاصه بازی ناپولی 4-2 اسپتزیا (کوپا ایتالیا - 2020/21)

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۴۴۰۷

‍‍‍‍‍‍

خلاصه بازی ناپولی 4-2 اسپتزیا (کوپا ایتالیا - 2020/21).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد

شاگردان الگری پس از اینتر، دومین تیمی لقب گرفتند که حضورش در سوپرکاپ ایتالیا مسجل شده‌است

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۱-۲ برابر لاتزیو شکست خود اما برتری ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را کسب کرد.

لاتزیو ۲-1 یوونتوس؛ رستگاری تلخ

با صعود به فینال کوپا، یوونتوس حضورش در سوپرکاپ ایتالیا برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ را مسجل کرد. این رقابت‌ها که قرار است ژانویه ۲۰۲۵ و در قالب یک تورنمنت چهارجانبه در ریاض عربستان برگزار شود، متشکل از قهرمان و نایب قهرمان سری آ و همچنین قهرمان و نایب قهرمان کوپا ایتالیا خواهد بود.

حضور کدام تیم‌ها در سوپرکاپ قطعی شده؟

تا به این لحظه، حضور اینتر به عنوان قهرمان سری آ و یوونتوس به عنوان فینالیست کوپا در سوپرکاپ قطعی شده‌است. از بین فیورنتینا و آتالانتا که برگزار کننده دومین نیمه‌نهایی جام حذفی خواهند بود، یکی به سوپرکاپ صعود خواهد کرد (جدال رفت با برتری یک گله فیورنتینا به پایان رسید) و تیم چهارم (نایب قهرمان لیگ) نیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.

گفتنی است یوونتوس با ۹ قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ سوپر کاپ ایتالیا به حساب می‌آید و اینتر با ۸ قهرمانی در رتبه دوم قرار دارد. در فصل جاری، فرمت چهارجانبه سوپرکاپ برای اولین بار برگزار شد و اینتر جام قهرمانی را از آن خود کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!