Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@22:53:14 GMT

بازتاب جشنواره فیلم فجر در «حوض نقره»

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۵۰۸۳

بازتاب جشنواره فیلم فجر در «حوض نقره»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «حوض  نقره»، ویژه‌برنامه جشنواره فیلم فجر، از دوازدهم بهمن، هر شب از ساعت ١٩:٣٠ تا ٢٠ از برج میلاد، به‌صورت زنده از رادیو ایران پخش خواهد شد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سیده زهرا صالحی و گویندگی شهاب شهرزاد و مهرناز فقیهی روی آنتن خواهد رفت که گزارشگری آن را  تینا میرکریمی بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یدالله گودرزی، مدیر گروه و اندیشه این شبکه رادیویی، درباره «حوض نقره» گفت: «در این برنامه، هر شب با عوامل فیلم‌های در حال اکران در جشنواره گفت‌وگو می‌شود، ضمن این‌که مسئولین جشنواره هم در برنامه حضور خواهند داشت و از کم و کیف آن خواهند گفت.

وی ادامه داد: «علاوه بر پوشش رویدادهای جشنواره، رادیو ایران با استفاده از حضور کارشناسان فرهنگی حوزه سینما، به موضوع پاسداشت زبان فارسی در فیلم‌های جشنواره فجر خواهد پرداخت و تلاش عوامل برنامه بر آن است تا بهترین فیلم هم در ساحت پاسداشت زبان فارسی همچون سال گذشته معرفی شود، در این زمینه از نظرات کارشناسانی چون مهدی طباطبایی‌نژاد (ادیب و دبیر جشنواره)، رضا خوشدل‌راد ( ادیب و کارشناس سینما)، آرش شفاعی، منصور ضابطیان، مرتضی کاردر و ..... بهره گرفته خواهد شد.

رادیو ایران سال‌های پیش نیز حضوری فعال در جشنواره فیلم فجر داشته است و در پنج سال پیش، پیشنهاد اختصاص جایزه ویژه زبان فارسی در جشنواره را مطرح کرده است. سال گذشته نیز رادیوایران، «خورشید» مجید مجیدی را بهترین فیلم جشنواره را از این چشم‌انداز، معرفی کرد.

۵۷۵۷

کد خبر 1480924

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رادیو مجری رادیو و تلویزیون سی و نهمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک

 

به گزارش تابناک، به نقل از ددلاین، هاروی کایتل، ساموئل ال.جکسون، اوما تورمن و جان تراولتا دیروز پنج‌شنبه در جشنواره فیلم کلاسیک TCM در سینمای چینی هالیوود گردآمدند تا با حضور در مراسم سی‌امین سالگرد «داستان عامه پسند» این فیلم را گرامی بدارند.

موضوع جشنواره امسال فیلم کلاسیک تی‌سی‌ام که تا یکشنبه ۲۱ آوریل ادامه دارد، «تحت تعقیب: جنایت و عدالت در فیلم» است. فیلم‌های مهم دیگری در کنار «پالپ فیکشن» در برنامه امسال جای گرفته‌اند که «محله چینی‌ها»، «هری کثیف»، «بعد از ظهر سگی»، «در کمال خونسردی»، «شمال از شمال غربی» و «در بارانداز» از آن جمله هستند.

طبق سنت جشنواره، همه نمایش‌ها با برنامه مقدمه ویژه‌ای درباره زمینه فیلم‌ها همراه هستند و برای نمایش «پالپ فیکشن» هم ابتدا برنامه گفت‌وگو با تراولتا، تورمن، جکسون و کایتل برگزار شد. از دیگر بازیگران سینما روزانا آرکت، فیل لامار، بور استیرز، اریک استولتز، جولیا سوینی و فرانک ویلی هم در این برنامه حضور داشتند.

«داستان عامه‌پسند» یا «پالپ فیکشن» سال ۱۹۹۴ به کارگردانی کوئنتین تارانتینو اکران شد. او و راجر آواری برای نوشتن فیلمنامه این فیلم برنده جایزه اسکار شدند.

امسال پانزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کلاسیک برگزار می‌شود و قرار است بیلی دی ویلیامز بازیگر و لوییس بوول چهره‌پرداز تجلیل شوند. جینی بسینگر نویسنده نیز جایزه رابرت آزبورن را دریافت می‌کند و جودی فاستر در مراسم ثبت جای دست خود حضور می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • فیلم/بازتاب عملیات تنبیهی سپاه و شوخی‌های مجازی
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • واکاوی بازتاب‌های جهانی عملیات «وعده صادق» از رادیو فرهنگ
  • در راستای حفظ قند پارسی / شکر بودن شرط دارد
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌