Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:24:38 GMT

مهدی طارمی بهترین مهاجم هفته و ماه لیگ پرتغال شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۵۷۴۳

مهدی طارمی بهترین مهاجم هفته و ماه لیگ پرتغال شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پانزدهم لیگ فوتبال پرتغال در حالی برگزار شد که تیم پورتو با تک گل مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود موفق شد تیم فارنسی را شکست بدهد.

سایت «ligaportugal» با کمک مخاطبانش تیم منتخب هفته پانزدهم را معرفی کرده است که نام مهدی طارمی در آن دیده می‌شود. طارمی با کسب ۷۶.۴ درصد به عنوان بهترین مهاجم هفته انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ترکیب نام په‌په، زیدو، اوریبه و کورونا هم از تیم پورتو قرار دارد.

همچنین به انتخاب سایت «goalpoint»، مهدی طارمی در ترکیب منتخب تیم ماه ژانویه فوتبال پرتغال هم قرار دارد. در ماه ژانویه، چهار هفته از مسابقات لیگ پرتغال برگزار شد و تیم‌های پورتو، ده‌فریرا و ویتوریا گیمارش بهترین عملکرد را داشته و بیشترین نماینده را در تیم منتخب ماه دارند. طارمی نمره ۶.۶۸ را برای قرار گرفتن در ترکیب ماه ژانویه کسب کرده است.

کد خبر 5133499 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کمیته ملی المپیک تکواندو باشگاه پرسپولیس مهرداد میناوند تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان کشتی آزاد والیبال فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج

در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال امشب (یکشنبه) تیم پورتو مهمان کاسا پیا بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که اخیرا به ترکیب اصلی پورتو برگشته، در این بازی ۸۵ دقیقه حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. او در ۲ بازی قبلی هم برای پورتو گل زده بود و دوباره به فرم خوب فصل گذشته برگشته است.

منبع: خبر آنلاین

tags # مهدی طارمی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند