Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:43:00 GMT

بایرن مونیخ علاقه‌ای به سرخیو راموس ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۶۷۳۲

بایرن مونیخ علاقه‌ای به سرخیو راموس ندارد

با وجود شایعاتی مبنی بر علاقه بایرن مونیخ به جذب کاپیتان رئال مادرید، گفته می شود که بایرن علاقه ای به امضای قرارداد با راموس ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های گذشته از بایرن مونیخ به عنوان یکی باشگاه های علاقمند به امضای قرارداد با سرخیو راموس، کاپیتان کهنه کار رئال مادرید، نام برده شده است. سردبیر اسپورت بیلد اما این  شایعه را رد می کند و می گوید که بایرن مونیخ هیچ علاقه ای به امضای قرارداد با راموس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریستین فالک، سردبیر اسپورت بیلد، در توییتر خود توییتی را که نوشته بود بایرن مونیخ علاقه ای به سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید، ندارد، تایید کرده است.

 

 

سرخیو راموس تقریبا در تمام دوران فوتبال اش در رئال مادرید بازی کرده است. این مدافع ارزشمند رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، با رئال به چندین عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ رسیده و به طور قطع یکی از اسطوره های لوس‌بلانکوس محسوب می شود. هر چند قرارداد کاپیتان افسانه ای رئال مادرید در تابستان با این تیم به پایان می رسد و گفته می شود که راموس به دنبال ترک اسپانیا به عنوان بازیکن آزاد است.

 

انتقال راموس به بایرن مونیخ اما از نظر باواریایی ها منطقی نیست. اول از همه اینکه راموس بازیکنی نسبتا مسن و  متعلق به نسل قبل است و نمی تواند برای طولانی مدت عمقی را که بایرن در قلب خط دفاعی خود نیاز دارد، فراهم کند. دوم  و مهمتر از همه اینکه راموس دستمزدی نجومی می خواهد که طبق شایعات مبلغی بیش از 20 میلیون یورو برای یک فصل است، دستمزدی حتی بالاتر از رابرت لواندوفسکی!

 

به زبان ساده باید گفت که شکستن سقف دستمزدها در بایرن مونیخ، آن هم برای بازیکنی در این سن و سال تصمیم به شدت احمقانه ای خواهد بود، همانطور که پیشنهاد دستمزدی بیش از دستمزد دیوید آلابا به راموس، عاقلانه نیست.

اگر بایرنی ها واقعا یک مدافع وسط می خواهند، بهتر است که دایوت اوپامکانو را با 40 میلیون یورو و دستمزدی بسیار پایین تر از راموس به خدمت بگیرند و در سال های آتی نیز از فروش این بازیکن جوان فرانسوی، سود ببرند.

بایرن مونیخ رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ رئال مادرید سرخیو راموس بایرن مونیخ رئال مادرید سرخیو راموس علاقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای اسکای آلمان، بایرن مونیخ به آلفونسو دیویس یک هفته فرصت داده تا درباره آینده خود تصمیم بگیرد.. چند روز پیش، مکس ابرل، مدیر ورزشی جدید باواریایی‌ها، نیز در این مورد صحبت کرد.

ابرل گفت: «مذاکرات با نماینده او برای تمدید، برای مدت طولانی ادامه داشت، اما تابستان گذشته قطع شد. ما روی این موضوع کار می‌کنیم. رئال مادرید؟ از این باشگاه با ما تماس نگرفته‌اند. ما به آلفونسو پیشنهادی بسیار خوب داده‌ایم. بالاخره در مقطعی از زندگی باید بگوییم بله یا نه.»

اکنون از آلمان خبر داده‌اند که بایرن ضرب‌الاجل تعیین کرده است: همانطور که فلوریان پلتنبرگ توضیح می‌دهد، در مونیخ می‌خواهند بدانند آیا دیویس قرارداد جدیدی را که تا سال 2029 به وی پیشنهاد کرده‌اند، می‌پذیرد یا نه. در این قرارداد دستمزد دیویس به 14 میلیون یورو ناخالص در سال افزایش خواهد یافت. با این حال، آلفونسو دیویس و اطرافیانش درخواست بیشتری دارند: 20 میلیون یورو در هر سال و وضعیت روشن است: اگر دیویس پیشنهاد جدید بایرن را نپذیرد، تابستان آینده برای فروش قرار خواهد گرفت.

بایرن برای فروش این ستاره کانادایی در تابستان 50 میلیون یورو می‌خواهد اما رئال مادرید تلاش دارد این رقم را به 35 میلیون یورو کاهش دهد.

دیگر خبرها

  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال
  • تمرینات خانگی سرخیو راموس در وقفه بازی های ملی با قدرت ادامه دارد! / فیلم
  • علاقه رئال مادرید به فرانکو ماستانتونو، هافبک 16 ساله ریورپلاته
  • ماموریت ویژه مدافع رئال: خرید ستاره بایرن!