Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی "بخش انتظامی هولار" در مسیر حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر ۳ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف کردند.

او افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. کشف ۸ فقره سرقت موتورسیکلت در نکا سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در نکا موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی، قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.   اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نور سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده وجرم خیز در این شهرستان اجرا شد.

او افزود: ماموران در اجرای این طرح موفق به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۳۰۰ گرم مواد از نوع تریاک شدند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق و دستگیری ۳ نفر از محکومین متواری در اجرایذ این طرح خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ "داداش تبار" با اشاره به سایر دستاورد‌های این طرح، افزود: در این راستا ۱۱ خودرو و ۴ موتورسیکلت متخلف نیز توقبف و روانه پارکینگ شدند. کشف ۱۸ فقره سرقت در محمود آباد سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان محمود آباد به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد پس از اقدامات اطلاعاتی ۵ سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اعتراف متهمین دستگیر شده به ۱۸ فقره سرقت در بازجویی‌های به عمل آمده خبر داد و گفت: ماموران در ادامه این طرح در بازرسی از منرل یک قاچاقچی حرفه‌ای یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند. اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بابلسر سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سارقان و عاملان افیونی به اجرا در آمد، پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۱۹ نفر از عاملان افیونی و مجرمان سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، بیش از ۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

سرهنگ زارع افزود: کشف ۳۴ فقره سرقت، شامل سرقت از منزل، مغازه، معابر و اماکن، قطعات ومحتویات داخل خودرو واحشام از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی بابلسر گفت: در این طرح از ۲۶۵ واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که از این تعداد به ۱۹۵ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۲۵ واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت ضوابط انتظامی و فاقد مجوز پلمپ شدند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چوب قاچاق منابع طبیعی و آبخیزداری سرقت اموال مرجع قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان اجرای این طرح امنیت عمومی جنگلی قاچاق پس از تشکیل فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد

سرهنگ علی تجری گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قطع و غارت درختان جنگل قرن آباد، به محض دریافت گزارش وقوع حادثه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ تجری افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی انجام شده، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به اقرار متهم به جرم، خاطرنشان کرد: پرونده پس از جمع بندی نهایی به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل