Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان ایرانی آنتورپ گفت: صحبتهای سرمربی سابق آنتورپ من را شکست و خرد کرد اما نه ناامید شدم و نه به جدایی فکر کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا بیرانوند بعد از چند هفته کابوس وار و نومیدکننده در بلژیک سرانجام توانست بدل به دروازه‌بان اول آنتورپ شود. اگرچه بیرو در آنتورپ شروعی نومیدکننده داشت اما آرام آرام در این تیم جا افتاده و کلین شیت های گلر ایرانی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت بیرانوند در لیگ بلژیک سبب شده تا او مورد توجه رسانه های این کشور قرار بگیرد. روزنامه «HLN» بلژیک یک گفتگوی مفصل با گلر ایرانی آنتورپ داشته و بیرو درباره همه اتفاقات پیرامونی‌اش در بلژیک صحبت کرده.   بیرانوند در ابتدا رباره مشکلات ابتدایی حضورش در تیم آنتورپ اظهار داشت: به دلیل ویروس کرونا من چند بار بیهوده به فرودگاه تهران رفتم. در همان زمان متوجه شدم باشگاه، دروازه بان دیگری جذب کرده اما من به آنتورپ آمدم تا دروازه بان اول باشم. چند بار در لیگ قهرمانان آسیا بهترین دروازه بان شدم. نشستن روی نیمکت در آنتورپ در این وضعیت برایم سخت بود.   وی افزود: از راه دوری آمده بودم تا دروازه بان اول باشم. به من قول داده بودند که دروازه بان اول باشم. بنابراین انتظار داشتم بازی کنم. آیا می‌دانید من حتی به تیم ملی ایران "نه" گفتم که در آنتورپ بمانم؟ نمی‌خواستم حتی یک ثانیه را از دست بدهم. و باید بدانید ما ایرانی‌ها کشورمان را دوست داریم. بنابراین این اقدام من، معنا داشت. حقیقت این است که وقتی بازی نکردم دو برابر تمرین کردم.   دروازه بان ایرانی آنتورپ در خصوص اینکه آیا در آن وضعیت به جدایی از آنتورپ فکر کرده بود؟ گفت: جدایی؟ هرگز. حتی یک لحظه هم به آن فکر نکردم. می‌خواستم تمام تلاشم را برای قانع کردن مربی انجام بدهم. وقتی به آنتورپ رسیدم، مربی گفت "دو ماه عقب هستی". اما این‌طور نبود که من دو ماه کاری نکرده باشم. ناامید کننده بود که نتوانستم شانسی برای بازی پیدا کنم. واقعاً عصبانی بودم.   بیرانوند خاطرنشان کرد: حواستان باشد؛ این اصلاً ارتباطی به ژان بوتز (دروازه بان فرانسوی آنتورپ و رقیب بیرانوند) ندارد. او بهترین دوست من در خارج از زمین است اما در زمین رقیب و دشمن هستیم.   دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ درباره اظهارات ایوان لکو سرمربی وقت این تیم درباره عملکردش بعد از بازی با تیم بروژ گفت: او چطور می‌توانست چنین حرفی بزند؟ من از نظر ذهنی با آن اظهارنظر خرد و شکسته شدم. مربی مثل یک پدر است پس چنین سخنی مثل یک ضربه بزرگ ذهنی است. اگر مربی این‌طور درباره شما صحبت کند، البته که شما فکر نمی‌کنید شانس دیگری برای بازی پیدا کنید.   بیرانوند افزود: به رابطه بین ژوزه مورینیو و ایکر کاسیاس در رئال مادرید نگاه کنید. این چیزها گاهی اوقات اتفاق می‌افتد. کپا یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال جهان در حال حاضر در چلسی نیمکت نشین است. من به نوعی می‌دانستم دیر یا زود فرصت خود را پیدا خواهم کرد. هرگز به خودم شک و تردید نکردم. حتی یک لحظه.   دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ در پایان در باره آرزوهاش گفت: واقعاً یک ثانیه هم از امضای قرارداد با آنتورپ پشیمان نشدم. هر روز از کار در اروپا بیشتر و بیشتر لذت می برم. تمام مردم ایران برایم دعا می‌کنند. این مسئله مرا بیشتر به سمت کار و تمرین سخت‌تر سوق می‌دهد. من به اینجا نیامده‌ام که تا آخر عمر بمانم. از اینجا به یکی از بهترین باشگاه‌های جهان می‌روم. خواهید دید. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دروازه بان ایرانی دروازه بان اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس

امیرمحمد قزوینه، دروازه‌بان آینده‌دار خرم‌آباد، در مسیر تبدیل شدن به بیرانوند جدید است.

طرفداری | امیرمحمد قزوینه، دروازه‌بان جوان و آینده‌دار 16 ساله خرم‌آبادی که سابقه قهرمانی با تیم نوجوانان در رقابت‌های آسیا ویژن تهران را در کارنامه دارد، این روزها در حال تمرینات فشرده‌ای در کنار الگوی خود، علیرضا بیرانوند، است.

گفته می‌شود که قزوینه با وجود سن کم، استعداد و توانایی‌های قابل توجهی از خود نشان داده و بسیاری او را به عنوان بیرانوند جدید فوتبال ایران می‌شناسند.

حضور قزوینه در کنار بیرانوند، فرصتی طلایی برای این دروازه‌بان جوان است تا از تجربیات و آموزه‌های دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران بهره‌مند شود و خود را برای تبدیل شدن به یکی از بهترین‌های این پست در آینده آماده کند.

علاوه بر این، قزوینه در فصل آینده نامش در لیست تیم بزرگسالان پرسپولیس نیز قرار خواهد گرفت و این فرصت را خواهد داشت تا کنار بیرانوند برای تیم جوانان این باشگاه نیز به میدان برود.

بدون شک، حضور قزوینه در پرسپولیس و تمرینات او کنار بیرانوند می‌تواند سکوی پرتاب این دروازه‌بان جوان به سوی موفقیت‌های بزرگ باشد و نام او را در آینده‌ای نه چندان دور بین بهترین‌های فوتبال ایران قرار دهد.

امیرمحمد قزوینه / علیرضا بیرانوند

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟/ آن‌ها که مهاجرت می‌کنند از تغییر شرایط جامعه ناامید شده‌اند/ موج مهاجرت ایرانیان عادی نیست
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • تماشایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)