Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:47:07 GMT

اعضای شورای شهر، شهردار پارس آباد را مشخص کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۷۹۲۳

اعضای شورای شهر، شهردار پارس آباد را مشخص کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با انتقاد از وضعیت مبلمان شهری، اظهار کرد: پیاده روها و آسفالت‌ها و فضای سبز این شهرستان مورد قبول نیست و برای ساماندهی این معضلات شهری نیاز مدیریت صحیح است.

وی ادامه داد: شورای اسلامی این شهر هرچه زودتر شهردار را انتخاب کنند و اعضای شورا و شهرداری برای رضایت مردم تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، عنوان کرد: دهه فجر نماد اقتدار و استقامت و وحدت و اتحاد ملت جمهوری اسلامی ایران است و باید تمام آحاد مردم در گرامیداشت این ایام پای کار باشند چرا که این این انقلاب بر پایه مردم سالاری بنیانگذاری شده است.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه عزت مسلمانان جهان از اتحاد و انسجام در سایه اسلام است، تصریح کرد: امروز حفط نظام و انقلاب که ثمره خون هزاران شهید والامقام است از واجبات است و تضعیف این نظام به هر طریقی از بزرگترین گناهان است.

وی به عزت و مردانگی شهدای عزیز انقلاب اسلامی مخصوصاً شهید سردار سلیمانی اشاره نموده و تاکید کرد: اگر خداوند متعال بخواهد به کسی عزت دهد همانند شهید قاسم سلیمانی می‌شود.

امام جمعه پارس آباد ضمن تشکر از مشارکت و همکاری مردم در طرح سردار سلیمانی، عنوان کرد: از اقدام بسیار خوب بسیجیان در طرح شهید سلیمانی تشکر می‌نمایم.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه، امنیت مرزی در کشور مایه عزت اسلام و حکومت است، بیان کرد: در سایه عزت مردان است که مسلمانان مخصوصاً شیعه‌ها طعم امنیت و عزت را حدود ۴۰ سال است که به عینه لمس می‌کنند.

امام جمعه پارس آباد در خصوص گرانی‌ها افزود: این گرانی‌ها و نا به سامانی‌های اقتصادی، حق این مردم نیست و مسئولان امر اتخاذ تدبیر و مدیریت قوی‌تری را انجام دهند.

کد خبر 5133605

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان پارس آباد امام جمعه پارس آباد خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا گرگان شهرستان کرج کرمانشاه شیراز بوشهر شهرکرد اردبیل شیوع کرونا آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در یک ماه گذشته ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۵ هزار و۷۲۱ برگ بارنامه نیز در این استان صادر شده است.

وی عمده کالاهای جابه‌جا شده را سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، انواع بنزین، آب معدنی، سیب زمینی، مصالح ساختمانی، شمش آهن، گندم و گازوئیل برشمرد و افزود: روند جابه‌جایی کالا در این استان بدون هیچ مشکل و به‌صورت عادی ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۱۳۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل ،۷ هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد ،۷۹ هزار تن کالا از شهرستان نمین، ۸ هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار ،۸ هزار تن کالا از شهرستان مشگین‌شهر ،۳ هزار تن کالا از شهرستان گرمی ،۷ هزار تن کالا از شهرستان خلخال و ۱ هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابه‌جا شده است.

وثوقی در مدت یاد شده افزایش ۱۸ درصدی صدور بارنامه در شهرستان پارس آباد را یادآور شد و اظهار داشت: در مدت مشابه سال قبل ۶۵۹ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در یک ماهه گذشته این رقم ۷۸۲ برگ بارنامه است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل‌ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود :۱۳ هزار و۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان اردبیل هستند.

وثوقی گفت: از مردم و صاحبان کالا خواستاریم هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 747621

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند