Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان فردا در بازی با ماشین سازی به یاد مهرداد میناوند، مشکی پوش می شوند.

نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و ماشین سازی برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و ماشین سازی از ساعت 14 امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال به ریاست صالحیان نماینده سازمان لیگ و ناظر در این مسابقه، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پرسپولیس نیز، افشین پیروانی، مدیر تیم و علیرضا اشرف، مدیررسانه‌ای تیم، نیز حضور داشتند. حاتم بک‌پور نیز به عنوان ناظر داوری و نمایندگان بخش‌های مختلف دست‌اند کار دربازی نیز از دیگر حاضران در این نشست بودند.

در این مراسم با اعلام باشگاه، مقرر شد مدافع عنوان قهرمانی فوتبال ایران، فردا شنبه به مناسبت همدردی با از دست رفتن پیشکسوت فوتبال ایران، با لباس‌های یک‌دست مشکی در مسابقه حضور پیدا کند و دروازه‌بان نیز سبزپوش خواهد بود. تیم ماشین سازی هم یک‌دست سفیدپوش خواهد بود و دروازه بان این تیم نیز رنگ طوسی به تن خواهد داشت. همچنین هر دو تیم به یاد زنده‌یاد میناوند با بازوبند مشکی بازی می‌کنند.

در جریان نشست، هماهنگی‌ها برای آیین بزرگداشت و ادای احترام به زنده‌یاد مهرداد میناوند مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. قرار گرفتن تصویر این پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل بیماری کرونا درگذشت در کنار زمین و تقدیم شاخه گل به وی ار جمله برنامه‌هایی است که انجام خواهد شد.

اخبار داغ 

مهدی مهدوی کیا: واکسن بین المللی حق مردم ماست، واکسن بخرید مهدی طارمی در ترکیب منتخب ماه ژانویه لیگ پرتغال / عکس ناگفته ها از علت فوت مهرداد میناوند / پزشک او چه گفت؟ + فیلم تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس با مصدومیت جوئل ماتیپ، لیورپول احتمالا یک مدافع میانی به خدمت می گیرد در صورت معاوضه ژکو و سانچز، اینتر احتمالا ادر مارتینز را باز می گرداند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد میناوند ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد تنها فرصت کسب یک جام در فصل جاری دارد و آن هم در جام حذفی است. 

یونایتد در قدیمی ترین رقابت فوتبالی دنیا به نیمه نهایی رسیده و یکشنبه باید به مصاف کاونتری برود. تیمی که مدت هاست در لیگ برتر نیست و روی کاغد شیاطین سرخ را باید برنده دانست اما در فوتبال چیزی قطعی نیست.

اریک تن هاخ، در نشست خبری این بازی گفت که انتظار دارد مک تامینی و مارسیال برای این بازی در دسترس باشند: «در مورد آنتونی و اسکات من انتظار دارم که آنها برای این بازی برگردند. ما مشکلاتی داریم و هری مگوایر با یک مصدومیت کوچک مقابل بورنموث دست و پنجه نرم می کند. او در این هفته تاکنون تمرین نکرده بود اما امروز به تمرینات برگشته است و من فکر می کنم او برای یکشنبه در دسترس خواهد بود.»

تن هاخ می گوید گارناچو به خاطر لایک کردن پستی جنجالی در شبکه های اجتماعی (در انتقاد به مربی) عذرخواهی کرده است: «الخاندرو بازیکنی جوان است و باید چیزهای زیادی یاد بگیرد. او به خاطر آن عذرخواهی کرده است و ما بدون مشکل ادامه می دهیم.»

تن هاخ ناکامی‌های مداوم و یاس هواداران را درک می کند: «بله، البته ما می خواهیم در هر بازی پیروز شویم، بنابراین وقتی پیروز نمی شویم، ناامید می شویم. ما ناامید هستیم، اما می دانیم که می توانیم بهترین تیم ها را شکست دهیم. ما دو بار مقابل لیورپول مساوی کردیم و آنها را در جام حذفی شکست دادیم. ما در برابر چلسی خیلی خوب بازی کردیم. رسیدن به فینال اما چالش بزرگی است.»

واکنش تن هاخ به نمایش سانچو در لیگ قهرمانان اروپا برای دورتموند و حضور در نیمه نهایی: «ما می دانیم که او بازیکن فوق العاده ای است. این تعجب آور نیست ولی سانچو الان موضوع حرف های ما نیست.»

لغو بازی تکراری در جام حذفی از فصل بعد: «این برای فرهنگ فوتبال بریتانیا بسیار غم انگیز است، اما همچنین امری اجتناب ناپذیر بود. این به دلیل فشرده شدن برنامه ها و تقویم فصل، توسط فیفا و یوفا دیکته شده است.»

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت
  • استقلال مُرد تا برد ؛ نکونام غفلت نکرد | هیجان در لیگ برتر به نقطه جوش رسید
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد
  • آبادانی ها پرسپولیس را به خاطر روزتولدشان در یاد دارند
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس