Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: مساعدت مرزبانان این فرماندهی با خانواده یک دختربچه دو ساله افغانستانی برای ورود به کشور، باعث نجات جان این دختربچه شد.

سرهنگ محمد چراغ فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: خانواده دختر بچه‌ای دو ساله ساکن در یکی از روستا‌های مرزی کشور افغانستان که به علت جراحات شدید وارده به دخترشان در اثر حادثه به نوار مرزی مراجعه کرده بودند با همکاری مرزبانان وارد خاک ایران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از بررسی موضوع با توجه به وخامت حال فریبا، دختر بچه دوساله افغان و همچنین نبود امکانات بیمارستانی در افغانستان این دختربچه بوسیله مرزبان کشور مقابل به مرزبان جمهوری اسلامی ایران معرفی و به همراه پدر و مادرش جهت درمان با همکاری و مساعدت مسئولین فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران وارد خاک کشورمان و به بیمارستان اعزام شد.

فرمانده هنگ مرزی تایباد ضمن قدردانی از مرزبانان جهت انجام این اقدام انسان دوستانه و آرزوی سلامتی برای دختر بچه افغانستانی ادامه داد: مقرر شد پس از معالجه این کودک، خانواده وی کشور ایران را ترک و به روستای خود بازگردند.باشگاه خبرنگاران 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هوشمندسازی حراست از مرز‌ها در بودجه ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، عباس مقتدایی در واکنش به اتفاقات تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان و ضرورت تقویت حوزه مرزبانی، اظهار داشت: تقویت ابعاد مختلف کشور، جلوگیری از حوادث غیرمترقبه و آسیب‌هایی که می‌تواند امنیت کشور را به مخاطره بیندازد، از موضوعات مطرح در بودجه ۱۴۰۳ بود. تقویت مرز‌ها و تجهیز نیرو‌های مرزبانی به گونه‌ای که امکانات و ابزار‌های در اختیار آنها و همچنین هوشمندسازی حراست از مرز‌ها از جمله مواردی است که مورد توجه مجلس قرار گرفت. نماینده اصفهان در مجلس ادامه داد: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به جهت اهمیت موضوع کمیته‌ای تحت عنوان کمیته مرز تأسیس شد که این کمیته علاوه بر بازدید‌های میدانی و حضور در مناطق مرزی، در بخش‌های مختلف کشور تلاش می‌کند تا ارتباط میان مجلس، دولت و نیرو‌های مسلح و مرزبانی نیز تقویت شود. وی افزود: در این راستا کشور برنامه‌های قابل توجهی را مدنظر داشته و ایجاد امنیت در مرز‌ها و به خصوص بهره‌گیری از تجهیزاتی که می‌تواند به ارتقاء سطح مرزبانی بینجامد از جمله کار‌هایی است که بین دولت و مجلس انجام شده و سازمان برنامه و بودجه نیز موظف است تا مطابق با بودجه ۱۴۰۳ نسبت به تقویت مرز‌های کشور و کمک به ایجاد امنیت ارتقاء یافته اقدام نماید.

دیگر خبرها

  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک در شهر مرزی سراوان
  • اخراج بیش از ۱۵۰ پناهجوی افغانستانی‌ از پاکستان
  • اجرای طرح سواد سلامت در میان عشایر چهارمحال و بختیاری
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی
  • توقیف تریلی حامل بیش از ۵۰۰ کیلوگرم شیشه و هروئین در مرز تایباد
  • پیش بینی هوشمندسازی حراست از مرز‌ها در بودجه ۱۴۰۳