Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی قرعه کشی لیگ قهرمانان در سال 2021 پرداخت و در خصوص گروه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور صحبت کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی قرعه کشی لیگ قهرمانان در سال 2021 پرداخت و از شرایط پرسپولیس، استقلال و تراکتور در گروه‌ها نوشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از AFC، این تحلیل به شرح زیر است:

گروه A

الهلال عربستان – شباب الاهلی – استقلال تاجیکستان – (برنده الغرافه – آلمالیق ازبکستان)

الاهلال نه تنها یکی از بزرگترین تیم‌های آسیاست بلکه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در سال 2019 نیز قهرمان آسیا شده است.

گروه B

شارجه امارات – تراکتور ایران – پاختاکور ازبکستان – (الوحده عربستان – نیرو هوایی عراق)

تراکتور با نام‌های دژاگه ،‌شجاعی و حاج صفی بسیار اشتیاق دارد تا به مرحله بعدی آسیا برسد. این 3 نفر که جزو بهترین‌های تیم ملی در دهه اخیر بودند روی هم رفته 257 بار برای تیم ملی ایران به میدان رفته‌اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد که حضور این 3 بازیکن توانسته تراکتور را به یک تیم جذاب در لیگ قهرمانان سال 2021 بدل کند.

گروه C

الدحیل قطر – الاهلی عربستان – استقلال ایران – الشرطه عراق

استقلال در 13 سال اخیر،‌ در 11 بار در این رقابت حضور داشته است. البته AFC نوشت که الاهلی آمار بهتری نسبت به آبی‌ها دارد و در 9 فصل اخیر توانستند 7 بار به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند. آنها در سال 2012 به فینال نیز رسیدند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که الدحیل نیز قهرمان قطر است و خود را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند.

گروه D

السد قطر – النصر عربستان – الوحدات کویت – (فولاد ایران – العین امارات)

AFC از آمار خوب السد در این رقابت نوشت و عنوان کرد که این تیم در سال 2011 قهرمان آسیا شده است. آنها در 3 فصل اخیر 2 بار به نیمه نهایی رسیده‌اند.

گروه E

پرسپولیس ایران – الریان قطر – گوا هند – (الوحده امارات – الزورا عراق)

شکی در آن نیست که پرسپولیس قدرت اصلی این گروه است. آنها در سال‌های 2018 و 2020 به فینال این رقابت رسیدند و در 4 دوره اخیر لیگ برتر ایران به مقام قهرمانی دست یافتند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از آمار خوب الریان در لیگ قهرمانان آسیا نیز نوشت و عنوان کرد که از سال 2005 تاکنون 9 بار در این رقابت حاضر شده‌اند.

اخبار داغ 

مهدی مهدوی کیا: واکسن بین المللی حق مردم ماست، واکسن بخرید مهدی طارمی در ترکیب منتخب ماه ژانویه لیگ پرتغال / عکس ناگفته ها از علت فوت مهرداد میناوند / پزشک او چه گفت؟ + فیلم تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس با مصدومیت جوئل ماتیپ، لیورپول احتمالا یک مدافع میانی به خدمت می گیرد در صورت معاوضه ژکو و سانچز، اینتر احتمالا ادر مارتینز را باز می گرداند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال

بر اساس ابلاغیه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های برتر و لیگ یک، گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی‌شود.

به گزارش مشرق، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد.

این نامه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه‌ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی‌شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می‌گیرد. در صورتی که دو تیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم‌ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمام این آیتم‌ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول می‌شود.

تصاویر نامه‌های ابلاغی در زیر قابل مشاهده است:

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • رشد اقتصادی ایران در آسیا صعود کرد
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است