Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:58:59 GMT

دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۹۴۷۰

دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه دستاوردهای نظام اسلامی برای مردم تبیین شود گفت: عظمت پدید آمدن انقلاب شبه معجزه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور» ظهر امروز (جمعه 10 بهمن) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع خرمشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره) و همچنین سالروز پیروز شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: الگوی همه مردان و زنان امت اسلامی بانویی مکرم همچون فاطمه زهرا (س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر، به بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: روزهای فجر منتهی به روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام معجزه است و هر مسلمان به ویژه ما ایرانی ها با انصافی باید متوجه پدیده انقلاب اسلامی باشد.

 

وی انقلاب اسلامی را نعمت دانست و تصریح کرد: ما مامور هستیم که این نعمت را پاس بداریم، اگر شکر نعمت کنیم خداوند نیز آن را ازدیاد می بخشد و اگر کافران نعمت کنیم خداوند متعال ما لا دچار عقوبت می کند.

 

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه باید دستاوردهای نظام اسلامی برای مردم تبیین شوند عنوان کرد: دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس اسلامی باید برای مردم به خصوص جوانان بازگو و تبیین شوند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن سال هاست که به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است اضافه کرد: انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه بیش از چهار سال بدون ذره‌ای انحراف از اصول در مسیر خود حرکت می‌کند، دشمن همواره در تلاش بوده با اعمال تحریم‌ها، چالش‌ها و سختی‌ها جمهوری اسلامی را به زانو درآورد اما نه تنها موفق نبوده بلکه ایران به سرعت به سمت آرمان‌های خود در حال حرکت است.

 

امام جمعه خرمشهر ابراز کرد: هر کدام از مشکلات به کشورهای نوپا تحمیل شود از بین می‌رود اما حاکمیت مردم سالاری، استقلال و آزادی موجب استقامت جمهوری اسلامی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: علی رغم همه مشکلات، دستاوردهای عظیمی در طول انقلاب اسلامی داشتیم و امیدواریم انقلاب اسلامی قبل از رسیدن به 45 سالگی استکبار جهانی و آمریکا را از پای درآورد.

 

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه عظمت پدید آمدن انقلاب اسلامی شبه معجزه بود تاکید کرد: این عظمت در ماندگاری انقلاب است و اکنون نیز چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را گذراندیم و جشن آغاز چهل و سومین را می‌گیریم.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: دشمنان جمهوری اسلامی خبرگزاری شبستان خوزستان عظمت انقلاب اسلامی منطقه آزاد اروند پیروزی انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی حجت الاسلام برای مردم عادل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین

سارا طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سال جاری و در حوزه بانوان اظهار کرد: ناظر به مسائل پیش روی انقلاب یکی از محورهای مهمی که در سال جاری دنبال می‌کنیم موضوع روایت پیشرفت است و خانم‌ها باید وارد این جهاد امروز شده تا افق مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق کنند.

وی افزود: یکی از مسیرهایی که کمک می‌کند تا بتوانیم در برابر دشمن پیروز شویم این است که بانوان بتوانند پیشرفت‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله در عرصه زنان را به طور صحیح و جذاب برای جامعه روایت کنند.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دیگر ما در سال جدید در حوزه افزایش جمعیت است، تصریح کرد: ارتقا و توانمندسازی بانوان در مأموریت کلان سازمان تبلیغات یعنی جهاد تبیین باید عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که گفتمان سازی الگوی سوم را رقم بزنیم، ادامه داد: باید هویت زن ایرانی را به حل مسائل کلان انقلاب اسلامی مخصوصاً مأموریت‌های ویژه بانوان در انقلاب گره بزنیم.

طالبی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما در سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین است، ادامه داد: تولید محتواهای مناسب برای بانوان و تربیت کنشگر در این حوزه در اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی تاکید کرد: ما علاوه بر اینکه باید گفتمان تولید روایت در عرصه هویت دهی به زنان و دختران جوان را ارتقا دهیم، باید بتوانیم توان رسانه‌ای استان‌های مختلف را نیز ارتقا دهیم.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: یکی از اقدامات ما طراحی رویدادهایی است که در آن میدان جهاد تبیین بانوان طراحی شده و ارتقا توانمندی بانوان در این رویدادها در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان یادآور شد: تبلیغات اسلامی قزوین در حوزه دختران نوجوان با اجرای طرح ابتکاری همچون شیرین بیان و دختران حاج قاسم در بین استان‌های دیگر پیش رو بوده و استان‌های دیگر باید از استان قزوین الگو بگیرند.

کد خبر 6084073

دیگر خبرها

  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین