Web Analytics Made Easy - Statcounter

الگری برای برگزاری جلسه به هتل محل اقامت پینتو نرفته است.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی ایتالیایی سابق یوونتوس و میلان، امروز در شهر میلان با تیاگو پینتو، مدیر کل باشگاه رم دیدار نکرده است.

طرفداری | تیاگو پینتو، مدیر باشگاه رم از روز گذشته در شهر میلان بود تا مذاکراتی از جمله مذاکره با اینتر بر سر معاوضه الکسیس سانچز و ادین ژکو را شخصا دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر جالوروسی در هتلی اقامت داشت که امروز ماسیمیلیانو الگری، سرمربی سابق میلان و یوونتوس نیز در آن دیده شده است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، حضور این دو در یک هتل تصادفی بوده است. الگری در حال صرف ناهار با چند تن از دوستان خود بود و پینتو از آن خبر نداشت. در واقع امروز جلسه ای بین پینتو و الگری وجود نداشته است. 

اخبار داغ 

مهدی مهدوی کیا: واکسن بین المللی حق مردم ماست، واکسن بخرید مهدی طارمی در ترکیب منتخب ماه ژانویه لیگ پرتغال / عکس ناگفته ها از علت فوت مهرداد میناوند / پزشک او چه گفت؟ + فیلم تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس با مصدومیت جوئل ماتیپ، لیورپول احتمالا یک مدافع میانی به خدمت می گیرد در صورت معاوضه ژکو و سانچز، اینتر احتمالا ادر مارتینز را باز می گرداند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر